فعالیت خلاقانه و نوآورانه در حوزه حمل و نقل دریایی با وجود تحریم و شیوع کرونا ادامه دارد/ تحریم و تهدید هیچ جایگاهی در توقف توسعه ایران ندارد/ بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در بنادر تجاری اعتماد دارد/ اقدمات راهبردی سازمان بنادر برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات بندری

زمان مطالعه: 2 دقیقه



وزیر راه و شهرسازی‌گفت: در سال سخت شیوع ویروس کرونا و همراه با تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا، حرکت خلاقانه و نوآورانه پیشرفت کشور در حوزه حمل و نقل دریایی تداوم داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد اسلامی در مراسم بهره برداری از ۲۰ طرح توسعه‌ای و زیربنایی بندر شهید رجایی در هرمزگان، تاکید کرد: با وجود سخت ترین شرایط تحریمی و شیوع ویروس کرونا در پایان هر هفته پروژه‌های بسیار مهمی توسط رئیس جمهوری، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در این مراسم که استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی حضور داشتند، اظهار داشت: دشمنان باید بفهمند که تحریم ها و تهدیدها هیچ جایگاهی در متوقف کردن توسعه ایران و پیشرفت های اقتصادی این کشور ندارد.

 

طرح های بندر شهید رجایی؛ زمینه ساز اشتغال و کیفیت خدمات راهبردی 

 

همچنین محمد راستاد؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان افتتاح پروژه‌های توسعه‌ای بندر شهید رجایی، در جمع خبرنگاران با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه‌ بخش خصوصی در بنادر ایران، اظهارداشت: بخشی از این پروژه ها شامل تاسیسات زیربنایی و روبنایی از محل منابع داخلی سازمان بنادر و بخش خصوصی تامین شده است. 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: در زمینه جذب سرمایه گذاری با بخش خصوصی در بنادر تجاری کشور شاهد اعتماد از طرف شرکت های خصوصی هستیم.

وی با اشاره به بهره برداری از 20 پروژه بندری و دریایی در بندرشهید رجایی، خاطرنشان کرد: این اقدامات هم از نظر اشتغال و هم از حیث ارتقای کیفیت و کمیت خدمات در بزرگترین بندرتجاری کشور، بسیار راهبردی خواهد بود. 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در آینده نزدیک و تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید، ۲ پروژه مهم بندر شهید رجایی؛ یعنی طرح توسعه فاز سوم بندرشهید رجایی و اسکله های نفتی به بهره برداری می رسد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با عربستان بر سر تضمین امنیت و آزادی کشتیرانی در خلیج فارس اتفاق نظر داریم

ج اسفند 15 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از العربیه، وزارت دفاع فرانسه با تاکید بر روابط پاریس و ریاض اعلام کرد که این کشور با عربستان درمورد امنیت کشتیرانی در منطقه هم‌نظر است. وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد: «با عربستان سعودی درمورد تضمین امنیت و آزادی کشتیرانی در خلیج فارس و تنگه […]

همچنین بخوانید: