جایگاه مؤثر روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمانی/ ضرورت به‌کارگیری نیروهای متخصص در حوزه ارتباطات/ قول مساعد به‌منظور اختصاص بودجه و تجهیزات روابط‌عمومی استان‌ها ‌

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در دنیای امروز و در تمامی نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، روابط عمومی به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید‌سعید سیدعلایی ضمن گرامیداشت روز‌ ملی ارتباطات و روابط عمومی و بیان ضرورت توسعه این حرفه‌ی مهم و ارزشمند در کشور، تاکید کرد: امروزه در تمام دنیا؛ سازمان‌هایی موفق هستند که مدیران و کارکنان روابط عمومی آنها بدانند که چگونه و با چه روشی امور مبتلا‌به سازمان خود را مرتفع  کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد مسایل مربوط به سازمان‌ها توسط روابط عمومی‌ها شفاف و آگاهانه تجزیه و تحلیل شود، اظهار داشت: وظیفه حساس دیگری که برای روابط عمومی‌ها مطرح است؛ ساختن چهره‌ای مناسب از سازمان در میان مردم و مخاطبان اصلی و ذی نفعان است.

سیدعلایی گفت: امروزه وقتی از روابط عمومی سخن می‌گوییم، مؤلفه‌های دیگری چون روابط‌عمومی الکترونیک و دیجیتال و روابط‌عمومی آنلاین هم مطرح است. 

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: انتظاراتی که از روابط عمومی در سازمان‌ها در ابعاد مختلف کاری وجود دارد، بدون وجود نیروهای شایسته، توانمند و متخصص میسر نخواهد بود.

سیدعلایی در پایان ضمن تقدیر از همکاران روابط‌عمومی ستاد و بنادر استان‌ها؛ قول مساعد داد تا نسبت به اختصاص بودجه، جذب نیروهای متخصص و تکمیل تجهیزات روابط‌عمومی در ستاد و استان‌ها؛ با نظر روابط‌عمومی سازمان اقدام لازم را انجام دهند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استفاده از تکنولوژی مهار و ذخیره کربن برای کاهش آلاینده های دریایی در نروژ

س اردیبهشت 28 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه یک شرکت حمل و نقل نروژی به سراغ فناوری های جدید برای مهار و ذخیره کربن در کشتی ها به عنوان یک راه حل جایگزین برای کاهش انتشار CO2 رفته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از […]
تکنولوژی،  مهار و ذخیره کربن، کاهش آلاینده های دریایی، نروژ

همچنین بخوانید: