ساخت بزرگترین کشتی تفریحی – مسافری دنیا توسط چین

زمان مطالعه: 1 دقیقه

یک شرکت کشتی سازی چینی با همکاری موسسه رده بندی دریایی ایتالیایی یکی از بزرگترین کشتی های تفریحی – مسافری دنیا با ظرفیت ۶۵۰۰ مسافر و خدمه را می سازد.

به گزارش مرین‌پرس از سی ترید، موسسه رده بندی دریایی ایتالیایی RINA با شرکت کشتی سازی Shanghai Waigaoqiao (SWS) چین قراردادی امضا کرد تا یکی از بزرگترین کشتی تفریحی-مسافری دنیا که در چین ساخته خواهد شد را رده بندی کند.

نشریه سی ترید گزارش می دهد که طول این کشتی ۳۴۱ متر خواهد بود که این رقم تنها ۲۰ متر کمتر از Symphony of the Seas، دارنده رکورد فعلی بزرگترین کشتی تفریحی-مسافری در دنیا است. این کشتی چینی توانایی تقریبی جابجایی ۱۴۰ هزار تن را خواهد داشت و برای حمل ۶۵۰۰ مسافر و خدمه طبقه بندی می شود که ۲۳۸۰ مسافر کمتر از کشتی Symphony است.

وانگ چی، رئیس شرکت SWS در این خصوص گفت: صنعت کشتی های تفریحی و مسافری در چین به سرعت در حال گسترش است و کشتی جدید به گونه ای طراحی شده است که به رشد و سلیقه چینی پاسخ دهد. اقتصاد رو به رشد چین افزایش تقاضا برای فعالیت های تفریحی و مسافری را در پی داشته که توسط دولت چین تشویق می شود. این درحالی است که با توجه به وسعت جغرافیایی، جمعیت منطقه خواهان خدمات پایدار و رسیدگی به کمبود مسیرهای احتمالی است.

تحویل و تکمیل ساخت این کشتی تفریحی – مسافری برای دسامبر ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهره برداری از عمیق ترین پروژه دریایی مستقل چین

س مرداد 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گفته شرکت ملی نفت فراساحلی چین (CNOOC) که پروژه دریایی را اداره می کند، میدان نفتی Liuhua 21-2، واقع در شرق دریای جنوب چین، تولید گسترده ای را آغاز کرده است. به گزارش مرین‌پرس، شرکت ملی نفت فراساحلی چین (CNOOC) که پروژه های دریایی را […]

همچنین بخوانید: