داکینگ همزمان دوشناور در سرسره تعمیراتی بندر شهیدرجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در جهت حفظ و ارتقاء توان عملیاتی دریایی کشور، عملیات داکینگ همزمان دو فروند شناور یدک کش در سرسره تعمیرات بندر شهید رجایی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،داکینگ( از آب‌گیری) و تعمیرات زیر آبی و اساسی دوشناور «برنا و هدایت 6» بطور همزمان در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی آغاز شد.

دوشناور یاد شده نقش مهمی در پهلودهی و جداسازی و همچنین شرکت در عملیات های اطفاء حریق ایفا می کنند.

یدک‌کش برنا با آبخور 2.75، دارای ۲۶ متر طول، 7 متر عرض و 3.48 متر ارتفاع است. بازسازی و نوسازی کامل و مجهزشدن به سیستم آتشخوار پرقدرت همچنین انجام تغییرات سازه‌ای  با کمترین هزینه ممکن مهمترین هدف در تعمیر این شناور بوده است.

همچنین یدک‌کش هدایت ۶ برای انجام تعمیرات زیرآبی و بازرسی‌های دوره‌ای و اخذ گواهینامه‌های رده بندی و ایمنی بر روی سرسره قرار گرفت. هدایت 6 با مشخصات فنی  36 متر طول، 10 متر  عرض و آبخور 3.40 متر پس  از تعمیرات و اخذ گواهینامه مربوطه وارد چرخه خدمات حمل و نقل دریایی خواهد شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نینگبو یکی از بزرگترین بنادر تجاری دنیا

د آذر 15 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از چاینا دیلی، چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان، یکی از کشور‌های نیرومند در زمینه کشتیرانی است و حمل و نقل دریایی و خدمات بندری سهم عمده‌ای در رشد ناخالص داخلی این کشور دارد. به عنوان نمونه بالاترین میزان تجارت […]

همچنین بخوانید: