پروژه پوشش مخابرات دریایی سواحل سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

زمان مطالعه: 1 دقیقه



همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر، پروژه پوشش مخابرات دریایی سواحل سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با افتتاح و بهره برداری از پروژه پوشش مخابرات دریایی سواحل سیستان و بلوچستان، پوشش کامل رادیویی در آب‌های ساحلی استان فراهم و موجب افزایش ایمنی کشتیرانی و دریانوردی در چارچوب کنوانسیون بین المللی و تسریع در واکنش به پیام‌های اضطراری دریایی در دریای عمان می‌شود.

عملیات اجرایی این پروژه دی ماه سال گذشته با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال و با ایجاد پنج سایت رادیویی پسابندر، بریس، چابهار، گوردیم و بندر شهید رضایی زرآباد اجرا و پیاده سازی شده است.

پس از اجرای موفق تست سایت‌های پروژه و با بهره‌گیری از روزآمدترین تکنولوژی و تجهیزات و احداث سایت‌های بدون نیرو این پروژه به طور کامل آماده بهره برداری و همزمان با اولین روز دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

ارتقای ایمنی آب‌های ساحلی، تسهیل و تسریع فرایند مدیریت عملیات جستجو و نجات و حفظ جان انسان‌ها و سرمایه‌های آن‌ها در دریا از اهداف اجرای این پروژه  است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهره‌برداری از 14 طرح دریایی و بندری هرمزگان در ایام دهه فجر

چ بهمن 13 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 14 طرح دریایی و بندری با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد و 535 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان […]
علیرضا محمدی کرجی‌ران،چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،دریایی و بندری هرمزگان ،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: