۲ پروژه شیلاتی و بندری در گناوه به بهره‌برداری رسید

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/بوشهر به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور استاندار بوشهر فرماندار و مدیران شهرستان گناوه ۲ پروژه شیلاتی و بندری در بندر گناوه افتتاح شد.

بر اساس این گزارش پروژه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت اسمی ۵۰۰ تن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد

این پروژه ظرفیت ذخیره‌سازی ۲۰۰ ماهی را دارد که در ۴ قفس نگهداری می‌شوند. میزان کل تولید در فاز اول این پروژه ۲۵۰ تن ماهی است.

امروز همچنین اسکله شناور مسافری و تفریحی بندر گناوه افتتاح و به بهره‌برداری رسید .برای اجرای این پروژه ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که شامل عملیات ساخت و نصب اسکلت شناور و احداث پل دسترسی و متعلقات است.

این اسکله شناور فولادی به طول ۲۰ متر و عرض ۳ متر، قابلیت پهلوگیری ۳ شناور را دارد.

استاندار بوشهر در حاشیه افتتاح این ۲ پروژه اظهار کرد: در ایام دهه فجر ۳۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۵۴ میلیارد تومان در گناوه افتتاح می‌شود که شامل ۲۹ پروژه با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۵ پروژه ۵ پروژه با ۸ میلیارد تومان در بخش اقتصادی است.

ا️حمد محمدی زاده بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۸ پروژه با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در شهرستان گناوه آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دو پروژه شیلاتی و بندری در بندر گناوه به بهره‌برداری رسید

پ بهمن 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس از بوشهر، در سومین روز از دهۀ فجر طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی با حضور استاندار بوشهر در بندر گناوه افتتاح شد. طی مراسمی پروژه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت اسمی ۵۰۰ تُن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد. این پروژه […]

همچنین بخوانید: