ارسال ۵ تن ماهی از بروجرد به فروشگاه‌های اتکا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/لرستان مدیر شیلات بروجرد از ارسال ۵ تن ماهی از کارخانه فرآوری ماهی قزل‌آلای شهرستان به فروشگاه‌های اتکا خبر داد.

به گزارش مرین‌پرس، غلامحسین اکبری امروز ۲۳ شهریورماه در بازدید کارشناسان از کارخانه فرآوری ماهی قزل‌آلای بروجرد، اظهار کرد: کارخانه فرآوری ماهی قزل‌آلای این شهرستان حدوداً ۵ تن ماهی فرآوری و به فروشگاه‌های اتکا در سراسر کشور ارسال می‌کند.

وی تصریح کرد: در صورت تأمین منابع مالی، این کارخانه می‌تواند ۱۰ تن ماهی در روز فرآوری و به بازار عرضه کند.

مدیر شیلات بروجرد با تأکید بر اشتغال پایدار در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های حوزه اشتغال، افزود: باید به تکمیل زنجیره توجه کنیم و برخی از شغل‌های مهم احیا شود تا جوانان هر منطقه به شغل مناسب برسند.

اکبری خاطرنشان کرد: کارخانه بسته‌بندی و فرآوری ماهی و میگو در صورت تأمین منبع مالی و ماهی می‌تواند ۱۰ تن در روز تولید و زمینه اشتغال‌زایی برای ۴۰ نفر را فراهم آورد.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲ نفتکش خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج‌فارس توقیف شدند

پ شهریور 23 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار دوم محمد شریف شیرعلی شامگاه پنجشنبه با تشریح جزئیات توقیف ۲ فروند شناور خارجی حامل سوخت قاچاق توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه افزود: رزمندگان نیروی دریایی سپاه با هوشیاری، تسلط و دقت عمل، […]

همچنین بخوانید: