آمادگی بندر آبادان برای تردد دریایی هواداران جام جهانی قطر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیربنادر و دریانوردی آبادان گفت: زیرساخت گردشگری دریایی و فعالیت کشتی های مسافری برای تردد دریایی هواداران جام جهانی فوتبال در قطر در بندر آبادان با استانداردهای لازم مهیا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر  و دریانوردی، رضا سفاری با تاکید بر اینکه بندر آبادان زیرساخت های مناسب برای پذیرش گردشگران و تردد هواداران جام جهانی فوتبال در قطر را دارد، افزود:پایانه مسافری با ظرفیتی بیش از ۲۰۰ نفر که در بهمن ماه سال گذشته و بر اساس استانداردهای لازم، مورد بهره‌برداری قرار گرفت، یکی از ظرفیت‌های موجود در بندر آبادان است.

وی ادامه داد: اسکله اختصاصی مسافری، یکی دیگر از ظرفیت های ایجاد شده است که در سال ۱۴۰۰لایروبی شد و با عمق مناسب،  امکان پهلوگیری کشتی های مسافری و شناور کاتاماران را دارد.

بندر آبادان نزدیکترین بندر جنوبی به مرکز کشور به ویژه استان های غربی است و از طریق آبراه بین المللی اروند به خلیج فارس و آبهای آزاد راه دارد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احداث دیوار پیش ساخته بتنی در بندرگاه هرمز

ش فروردین 27 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از احداث یک‌هزار و 200 متر دیوار پیش ساخته بتنی در بندرگاه هرمز خبر داد و گفت: با تخریب دیوارهای فرسوده و قدیمی ضمن افزایش ضریب امنیت، صیانت از اراضی تحت مالکیت این بندر نیز افزایش […]

همچنین بخوانید: