انجام سه هزار و ۱۸۶ عملیات ایمن راهنمایی کشتی‌ها در بنادر هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



از ابتدای سال تا نیمه تیرماه، سه هزار و ۱۸۶ عملیات ایمن راهنمایی کشتی‌ها در بنادر هرمزگان به صورت شبانه روزی و بدون وقفه انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عملیات ایمن راهنمایی کشتی‌ها شامل پهلودهی، جداسازی و جابجایی شناورها بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۶ درصدی داشته است .

همچنین عملیات‌های ویژه مانند عملیات کشتی به کشتي به منظور تامین خوراک پالایشگاه‌های منطقه و عملیات داکینگ و آنداکینگ شناورها در مجتمع کشتی‌سازی از جمله اقدامات انجام شده توسط ۳۶ راهنما در بنادر هرمزگان است.

راهنمایان از عناصر کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی هستند و خدمات راهنمایی کشتی به منظور ارتقا سطح ایمنی و امنیت بنادر، آبراهه‌ها و حفاظت از محیط زیست در تمام بنادر دنیا در بالاترین سطح ممکن و توسط نیروهای متخصص و زبده انجام می‌گیرد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشف ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز دریایی خلیج‌فارس بندر عسلویه

د تیر 20 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با مرین‌پرس در بوشهر از انهدام باند سوداگران مرگ در مرز دریایی خلیج‌فارس عسلویه خبر داد و اظهار داشت: مأموران پایگاه دریابانی کنگان و پاسگاه مرزی عسلویه با رصد اطلاعاتی و با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل […]

همچنین بخوانید: