الحاق دو هکتار محوطه پشتیبانی به اراضی بندر شهید باهنر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



دو هکتار از محوطه پشتیبانی بندر شهید باهنر با هدف تسهیل در عبور و مرور کامیون‌ها، کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر آماده سازی و مورد بهره‌برداری قرارگرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمد حسینی تختی؛ مدیربندر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه حجم ورودی کامیون‌های حامل کالا و نیز لزوم توجه و مدیریت ترافیکی محورهای مواصلاتی همواره مورد توجه بوده است، اظهارداشت: الحاق دو هکتار از اراضی جدید، نقش بسزایی در جلوگیری از گره های ترافیکی، تسهیل در امر  نگهداری، افزایش کارایی و بهره‌وری در تخلیه و بارگیری دارد. 

وی در خصوص افزایش ظرفیت انبارش کالا در این محوطه بیان کرد: با توجه به موقعیت ممتاز بندر شهید باهنر به عنوان یکی از قطب های اصلی کانتینرهای حامل کالای یخچالی و تره بار کشور، میزان دپو این نوع کانتینرها نیز افزایش خواهد یافت.

مدیربندر شهید باهنر هرمزگان گفت: ساماندهی کامیون‌های ورودی به بندر یکی از راهبردهای جدی است که امیدواریم با اجرای این طرح گام موثری در راستای مدیریت ترافیک، تسهیل در عبور و مرور کامیون‌ها و کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر برداشته شود.

 

بندر شهید باهنر یکی از بنادر چند منظوره استان هرمزگان و جزو بنادر فعال و قدیمی ایران محسوب می‌شود که در ضلع غربی شهر بندرعباس قرار دارد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شمار کانکس‌های ارسالی سپاه به سایه خوش به ۴۵۴ رسید

س تیر 21 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی عظمایی اظهار کرد: با توجه به جمعیت بیش از ۴۰۰ نفری روستای سایه خوش، تعداد ۵۴ واحد دیگر از کانکس های پیش ساخته سپاه به روستای «سایه خوش» رسید. وی عنوان کرد: با درخواست مردم و پیگیری سردار تنگسیری فرمانده […]

همچنین بخوانید: