فردا؛ آخرین مهلت ارسال مقالات به چهاردهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی/ اعلام ۵ محور همایش

زمان مطالعه: 2 دقیقه



مهلت ارسال مقالات به چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی فردا ۲۶ تیرماه به پایان می رسد.

 

رئیس اداره مدیریت سواحل کشور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به برگزاری چهاردهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی    ICOPMAS 2022،‌ گفت: این همایش در آبان‌ماه سال جاری با  یک دوره تأخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، پس از چهار سال برگزار می‌شود.

 

رسول قنبری مَمان افزود: به دلیل برگزاری موفقیت‌آمیز سیزده دوره همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS)، سازمان بنادر و دریانوردی با همکاری وحمایت معنوی سازمان‌های معتبر بین‌المللی نظیرPIANC ، UNESCO ، IALA ، IHO ، IAPH ، CASPCOM ، IHMA ، WMO و همچنین با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی داخلی و بین‌المللی، چهاردهمین همایش بین‌المللی ICOPMAS 2022 را از ۹ تا ۱۱ آبان ماه سال جاری برگزار می‌کند.

 

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، ایجاد فضای مناسب جهت بحث، تبادل نظر و انتقال تجربیات متخصصان و پژوهشگران داخلی و خارجی است و اطلاع از آخرین دستاوردهای علمی، فنی، اجرایی و تاکید بر ارتقاء سطح مدیریت و مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی از دیگر اهداف این همایش به شمار می‌رود.

 

قنبری با اعلام اینکه ۲۶ تیرماه سال جاری، آخرین مهلت ارسال مقالات به چهاردهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی ICOPMAS 2022 است، گفت: علاقمندان می‌توانند چکیده مبسوط مقالات خود را حداکثر تا تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱، از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی http://icopmas.pmo.ir ارسال کنند.

 

رئیس اداره مدیریت سواحل کشور با بیان اینکه محورهای این همایش در 5 بخش و شامل هیدرودینامیک و رسوب، مدیریت سواحل و بنادر، مهندسی بندر و سازه‌های ساحلی، محیط زیست دریایی و ایمنی و مهندسی فراساحلی و خطوط لوله است، اظهار داشت: چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا به صورت مجازی  برگزار می شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمل و نقل کانتینری با ۶ میلیون کانتینر مازاد مواجه است

ش تیر 25 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ در سال ۲۰۲۱ با رونق تجارت کانتینری و کمبود جعبه‌های کانتینر سفارش ساخت کانتینر به اوج خود رسید به گونه‌ای که در پایان این سال تعداد کانتینر‌های موجود ۱۳ درصد نسبت به نیاز بازار افزایش یافت و به ۵۰ میلیون TEU کانتینر رسید. […]

همچنین بخوانید: