ورود مجلس به جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی/ شرایط جذب نیروی متخصص در سازمان بنادر باید تسهیل شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه



نایب رییس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تامین نیروی انسانی در سازمان ‌های تخصصی تاکید کرد: ضرورت دارد، شرایط جذب نیرو برای سازمان تخصصی و‌بین المللی بنادر و‌ دریانوردی تسهیل شود تا این سازمان بتواند نیاز خود در منابع انسانی تامین کند.

اسماعیل حسین زهی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سرمایه هر کشور، نهاد‌ و‌ ارگان را مجموعه نیروی انسانی آن دانست و گفت: برای سازمان‌های تخصصی نظیر سازمان بنادر و دریانوردی که عضو سازمان بین‌المللی دریانوردی است، داشتن نیروی انسانی متخصص از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای تامین این نیرو باید به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کرد و شرایط را هم تسهیل کرد.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد تجارت کشور از طریق حمل و نقل دریایی انجام می شود و سرمایه گذاری برای تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه دریایی، امری حیاتی برای اقتصاد کشور است. 

نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی مجموعه‌ای است که با کشورهای دیگر از طریق بنادر و حمل و نقل دریایی مراودات تجاری دارد، لذا جذب نیروی متخصص در این سازمان اهمیت مضاعفی دارد، گفت: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی نسبت به جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی ورود کرده تا بتواند به بهترین شکل اقدامات لازم را انجام دهد. 

حسین زهی تاکید بر اینکه فرایند جذب نیروهای متخصص برای سازمان هایی نظیر سازمان بنادر و دریانوردی نیازمند پیگیری از طریق سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور است، افزود: مجلس شورای اسلامی پیگیر این مساله است و باید نیروهای فنی و متخصص در سازمان بنادر و دریانوردی بدون هیچگونه مشکلی جذب شوند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید شاهد جذب و تامین نیاز سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه منابع انسانی باشیم، خاطرنشان کرد: مجلس کلیات جذب مستقیم نیرو در دستگاه‌های اجرایی را به تصویب رسانده و این مصوبه در کمیسیون اجتماعی در دست پیگیری است تا به قانون تبدیل و در دستگاه‌های اجرایی، ابلاغ و اجرا شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام(ره) با رعایت الزامات زیست محیطی

ی مرداد 2 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان اعلام کرد: در قالب همکاری مشترک با اداره کل حفاظت محیط زیست استان، برنامه‌های توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بر پایه‌ الزامات زیست محیطی ادامه پیدا می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و […]
توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام(ره) با رعایت الزامات زیست محیطی

همچنین بخوانید: