اولویت واگذاری مزارع پرورش میگو با بومیان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: صیانت از ذخایر آبزیان از اهداف مهم شیلات است.

به گزارش راد به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید حسین حسینی در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و شیلات شهرستان میناب گفت: بدون شک اولویت واگذاری مزارع پرورش میگو و فعالیت‌های شیلاتی از طریق فراخوان با بومیان است.

حسینی با اشاره به بازدید از بندر صیادی و مرکز بازسازی ذخایر آبزیان کلاهی شهرستان میناب گفت: مشکلات صیادان این منطقه که ناشی از عدم لایروبی بندر صیادی کلاهی است با راه حل‌های موقت مانند لایروبی از طریق بیل و بارج و همچنین انتخاب محلی مناسب برای احداث بندری جدید در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: برق رسانی به مزارع پرورش میگو نیازمند بودجه‌ای ویژه است.

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: صیانت از ذخایر آبزیان و صید اصولی از اهداف مهم شیلات است.

سید حسین حسینی با تاکید بر حرکت در مسیر خودکفایی در زمینه تولید بچه ماهی گفت: با توجه به محدودیت‌های تولید بچه ماهی در کشور اقدامات لازم برای افزایش تعداد شرکت‌های وارد کننده صورت گرفته است.

او از دو برابر شدن تعداد قفس‌های پرورش ماهی در استان هرمزگان خبر داد و گفت: ایجاد مجتمع‌های پشتیبانی پرورش ماهی در دستور کار سازمان شیلات ایران است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه و بارگیری میلیون 142 میلیون تن کالا در بنادر ایران تا پایان آبان 1401/ عملیات کانتینری 12 درصد افزایش یافت

د آذر 7 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی تا پایان آبان سال جاری، معادل 142میلیون و 768 هزار و ۹۸۳ تن بوده که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، رشد 8 درصدی را نشان می‌دهد. به […]
تخلیه و بارگیری میلیون 142 میلیون تن کالا در بنادر ایران تا پایان آبان

همچنین بخوانید:

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرین‌پرس است.