تمرین دفاع مستحکم یگان‌های نیروی دریایی ارتش از سواحل

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.

وی افزود: تکاوران دریایی ارتش برای اجرای این عملیات از تسلیحات و تجهیزات بهینه سازی شده بهره برده و در این راستا، تاکتیک‌های نوین و سناریوهای پدافندی را در تاریکی شب اجرا کردند.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش در این عملیات که تا طلوع آفتاب ادامه داشت با استفاده از موشک دهلاویه، موشک تاو و دوش پرتاب میثاق در برابر تک هجومی دشمن دفاع ساحلی را اجرا کردند.

وی ادامه داد: این نیروها، با وجود استفاده دشمن از تاریکی هوا توانستند با پشتیبانی یگان‌های پدافند ساحلی نسبت به اجرای آتش سبک و سنگین توپخانه‌ای بر روی اهداف از پیش تعیین شده اقدام کنند و در مدت زمان کوتاهی مانع از پیشروی یگان‌ها در نقش مهاجم شوند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت گرامیداشت ۹ دی

ج دی 9 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی با گرامیداشت سالروز۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تاکید کرد: مردم بصیر ایران نشان دادند که در میان گرد و غباری که از سوی دشمنان […]
پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت گرامیداشت ۹ دی

همچنین بخوانید: