احتمال توقف تمامی سفرهای دریایی با مواج شدن سواحل وجود دارد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر گفت: با مواج شدن سواحل و ارتفاع موج تا دو متر احتمال توقف تمامی سفرهای دریایی در سواحل غرب هرمزگان وجود دارد‌.

نادر پسنده اظهار داشت: براساس گزارشات دریافتی، دریای استان هرمزگان کماکان توفانی است و برهمین اساس تمامی سفرهای دریایی از روز گذشته در منطقه بنادر غرب استان متوقف شده و با توجه به آنکه این توفان امروز به اوج خود می رسد و می تواند امواجی بالاتر از ۲ متر را تولید کند به احتمال زیاد تمامی سفرهای دریای در حوزه جزیره قشم ، بندر شهید حقانی و جزیره لارک متوقف شود. 

به گفته سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر، این توفان بر اساس نقشه های دریایی با حرکت به سمت شرق می‌تواند در روز شنبه سواحل مکران را متلاطم کند و همین امر باعث اختلال در سفرهای دریای شود.

وی گفت : براساس سایر گزارش های دریافتی در منطقه استان بوشهر و استان خوزستان ما با بارندگی و تگرگ و کاهش دما مواجه هستیم ولی با توقف بارندگی امکان انجام سفرهای دریایی فراهم است.

پسنده گفت : هموطنان و مسافران در زمانی که دریا بست است به هیچ عنوان از شناورهای غیر مجاز برای ترددهای دریایی استفاده نکنند چراکه جان خود و خانواده را به خطر می‌اندازند.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

​پهلوگیری نخستین کشتی حامل کالاهای اساسی سال 1402 در بندر امام (ره)/ تخلیه ۱۵ میلیون تن کالای اساسی طی سال ۱۴۰۱

چ فروردین 2 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: در نخستین روز از سال 1402 اولین کشتی حامل کالاهای اساسی وارد مجتمع بندری امام خمینی (ره) شد. وی ادامه داد: این محموله کالای اساسی متعلق به بخش خصوصی است که کشتی حامل آن همزمان با […]
​پهلوگیری نخستین کشتی حامل کالاهای اساسی سال 1402 در بندر امام (ره)/ تخلیه ۱۵ میلیون تن کالای اساسی طی سال ۱۴۰۱

همچنین بخوانید: