چهار ناوگروه ارتش در حال تامین امنیت مسیرهای دریایی هستند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار دوم قادر وظیفه روز شنبه در آیینی به مناسبت در پیش بودن ۲۹ فروردین ماه سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز نیروی دریایی ارتش در سراسر آبهای بین‌المللی و همه اقیانوس‌های این کره خاکی اعم از اطلس، هند و آرام حضور فعال دارد.

وی ادامه داد: نیروی دریایی راهبردی ارتش به زعم خود اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دیپلماسی دفاعی به تصویر کشیده و همانطور که نیروی دریایی با قدرت در حال انجام ماموریت است، سایر نیروی‌های چهارگانه ارتش نیز با عزمی راسخ در حال تلاش برای دفاع از بصیرت امنیتی، دینی و ارزش‌های ایران اسلامی هستند.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا اشاره کرد: بیست و نهم فروردین ماه سالروز سربلندی و سرافرازی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و همانطور که رهبر معظم انقلاب از ارتش به عنوان ارتشی جهادی، انقلابی و مردمی یاد کرده، این نیروی الهی، در همه عرصه‌های سازندگی، مردم یاری و حفظ تمامیت ارضی با قدرت در حال انجام وظیفه و جانفشانی است.

دریادار دوم وظیفه اضافه کرد: چشمان همیشه بیدار این سربازان ولایت لحظه‌ای از انجام ماموریت خود غافل نخواهد شد.

وی در پایان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مخلص و سرافراز ارتش اسلام سپهبد علی صیاد شیرازی، مطالعه زندگی و اخذ الگو و سرمشق از این شهید والا مقام را بر همگان واجب دانست.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ذخیره بیش از ۲ میلیون تُن کالای اساسی در انبار‌های بندر امام

ش فروردین 19 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه   بهروز آقایی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: هم اکنون، یک میلیون ۸۸۴ هزار و ۳۰۰ تُن کالای اساسی و غلات و ۲۶۹ هزارو ۴۸۲ تُن روغن خام خوراکی در مخازن این مجتمع بندری ذخیره سازی شده است. وی گفت:عملیات بارگیری کالا‌های اساسی با استفاده […]

همچنین بخوانید: