لزوم ایجاد اداره شیلات مستقل در شهرستان‌ها

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/لرستان مدیرکل شیلات لرستان گفت: می‌خواهیم در شهرستان‌ها ادارات مستقل شیلات داشته باشیم که می‌گویند لازم است مصوبه دولت داشته باشید.

کیارش بیرانوند سیزدهم اردیبهشت ماه در همایش سراسری مدیران کل شیلات کشور اظهار کرد: شیلات لرستان به عنوان اداره‌کل نه شرایط مدیریت‌ها را دارد نه شرایط اداره‌کل، هنوز چارت نیروی انسانی ما درست نشده است.

وی ادامه داد: مشکل ما تأمین نیروست که با برگزاری آزمون‌ها تقریباً رفع شده است.

بیرانوند بیان کرد: می‌خواهیم در شهرستان‌ها ادارات مستقل داشته باشیم که می‌گویند لازم است مصوبه دولت داشته باشید.

مدیرکل شیلات لرستان ادامه داد: در شهرستان الیگودرز تولیدات ما بیش از ۸۰۰۰ تن است و لازم است که تمرکززدایی از مرکز داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم حرکت در راستای پتانسیل‌های استان‌ها، تصریح کرد: کارگروه سرمایه‌گذاری روی پتانسیل‌هایی که در استان‌ها وجود دارد تمرکز کند، به عنوان مثال ما در پلدختر و در کنار رودخانه سیمره با چاهک حریمی توانستیم مزرعه تولید ماهی خاویاری را داشته باشیم.

بیرانوند با اشاره به اینکه ما باید تولیدات خود را بازار محور کنیم، اضافه کرد: حلقه مفقوده را خودمان پیدا کرده و کارخانه‌ها را به مراکز تولیدی و آن‌ها را به صادرکنندگان وصل کنیم.

انتهای پیام 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمریکا توقیف دومین نفتکش توسط ایران را تایید کرد

چ اردیبهشت 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در تازه‌ترین دور تنش‌ها در روابط تهران و واشنگتن، ایران دومین نفتکش را در یک هفته گذشته در آب‌های خلیج فارس توقیف کرد و وزارت امور خارجه آمریکا خواستار آزادی آن شد. ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر […]

همچنین بخوانید: