فعالیت‌های دریا محور در سواحل مکران افزایش می‌یابد/ تلفیق بخش خصوصی و دولتی فرصتی برای دور زدن تحریم‌ها

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی تختی افزود: در نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس به ریاست فرماندار بندرعباس که در بندر شهید باهنر برگزار شد، بنادر را عامل مهمی در جهت پیشبرد و ترقی اقتصاد دریا محور دانست و گفت: فعالیت‌های دریامحور در این سواحل افزایش می‌یابد.  

وی با اشاره به دستاوردهای مهم در حوزه دریایی و بندری در سال گذشته ادامه داد: با توجه با چند منظوره بودن تمامی بنادر شرق استان از نظر تجاری و مسافری، این بنادر نقطه عطفی در جهت جذب سرمایه‌گذاران داخلی است.  

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: در سال پیش رو با استفاده از توان زیرساختی و ظرفیت‌های عملیاتی بنادر به‌ویژه در بنادر کوچک سواحل مکران شاهد رشد و ارتقا جایگاه در بازارهای کشورهای حوزه خلیج فارس خواهیم بود. 

محمدحسینی تختی خاطرنشان کرد: تلفیق بخش خصوصی و دولتی زمینه‌ساز توسعه و امتداد همکاری‌های  دوجانبه بوده که می‌توان در دوران تحریم‌های ناعادلانه از تهدید به فرصت‌های جدیدی رسید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه و بارگیزی387 هزار تن کالا در بندر دیر در سال 1401

د اردیبهشت 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، راحله پورمحمد در نشست رسیدگی به وضعیت کالاهای متروکه بندر دیر با حضور دستگاه های ذیربط اظهار کرد: از مجموع تخلیه و بارگیری در بندر دیر هشت هزار و 924 تن مربوط به صادرات کالاهای سردخانه‌ای و مجموع واردات نیز […]
تخلیه و بارگیزی387 هزار تن کالا در بندر دیر در سال 1401

همچنین بخوانید: