اطلاعیه مهم به اعضای محترم اتحادیه ضرورت اهتمام جدی به پیاده سازی نظام نامهHACCP جهت دریافت کد IR،EC، چین و اوراسیا در واحدهای فراوری آبزیان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اطلاعیه مهم به اعضای محترم اتحادیه ضرورت اهتمام جدی به پیاده سازی نظام نامهHACCP جهت دریافت کد IR،EC، چین و اوراسیا در واحدهای فراوری آبزیان

با سلام

به اطلاع اعضای محترم اتحادیه می رساند مطابق بازرسی انجام شده توسط مراجع ذی صلاح دامپزشکی کشورهای روسیه و چین انجام چند اقدام مهم در واحدهای فراوری آبزیان ضروری است. لذا براساس نامه شماره مورخ معاون  محترم بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور (تصویر پیوست) لازم است اقدامات ذیل انجام گیرد:

1- واحدهایی که هنوز نظامنامه های خود را به روز نکرده اند هرچه سریعتر نسبت به این امر اقدام نمایند.

2- از آن جا که برخی واحدها صرفاً به تهیه نظامنامه اقدام کرده ولی در جهت پیاده سازی آن اهتمام به خرج نداده و در تدوین و تکمیل فرم ها و چک لیست های مربوطه جدیت ندارند، لازم است نسبت به عقد قرارداد برای پیاده سازی واقعی نظامنامه اقدام و در دوره های آموزشی تیم اجرایی ایمنی بهداشت، شرکت نموده گواهی مربوطه را دریافت کنند.

3) متاسفانه بعضاً مشاهده می شود که حضور دامپزشکان واحدهای بخش خصوصی در این جلسات آموزشی جدی نیست و یا به صورت صوری است و لازم است ترتیبی اتخاذ شود که این رویه به مشارکت واقعی تبدیل گردد.

4) به لحاظ آن که بعضاٌ (به صورت نسبتاً پرتکرار) مدیران فنی واحدهای فراوری جابه جا شده و فرد آموزش دیده از دایره کارکنان واحد خارج و شخص جدید جایگزین می گردد لذا ضرورت دارد امر آموزش به صورت مستمر تداوم داشته باشد.

در این راستا دبیرخانه اتحادیه به صورت کامل جهت همکاری و مساعدت با اعضای محترم آمادگی داشته و در همراهی با دفتر محترم نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی به صورت مستمر در خدمت همکاران محترم خواهد بود.

دبیرخانه اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران



تعداد بازدید:
۰

لینک کوتاه: کپی کن!

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دعوت از اعضا برای حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران در تاریخ 26 تیر ماه 1402

چ تیر 7 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به اطلاع اعضای محترم اتحادیه می رساند، پیرو مصوبه جلسه هیئت مدیره اتحادیه، مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ 26 تیر ماه از ساعت 13 الی 15 در محل اتاق بازرگانی ایران به آدرس تهران خیابان طالقانی، نبش خیابان موسوی، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی […]

همچنین بخوانید: