دسترسی آسان و سریع در احداث بیمارستان کنارک مورد تاکید بوده است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه سفر به کنارک در گفتگو با خبرنگاران، افزود: بیمارستان بین‌المللی ۹۶ تختخوابی نبوت کنارک در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مَکُران و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیروی دریایی ارتش و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فضایی به وسعت پنج هکتار به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف تخصصی و فوق‌تخصصی شامل اورژانس، کلینیک تخصصی، بخش‌های بستری زنان، مردان و اطفال، جراحی داخلی، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو، فیزیوتراپی، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه و دندانپزشکی و بخش‌های آموزشی شامل آمفی تئاتر، کتابخانه، پاویون و کلاس‌های درسی هست که به منظور آموزش در جنب این بیمارستان طراحی و احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این منطقه از استان سیستان و بلوچستان، بیمارستانی با این امکانات و وسعت وجود نداشته که این اتفاق می‌تواند تأثیر بسزایی در رشد حوزه سلامت و بهداشت و درمان منطقه داشته باشد.

وی تاکید کرد: بنای بیمارستان ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش در کنارک در نقطه‌ای احداث شده که امکان دسترسی آسان و سریع برای عموم مردم در تمام ایام هفته به صورت شبانه‌روز میسر باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرورت یکسان سازی سیاست‌ ها در کریدور شمال جنوب

س تیر 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز دستیار رئیس جمهور روسیه در نشست سه جانبه ایران-هند و روسیه که امروز با هدف تسهیل ترانزیت در مسیر کریدور شمال جنوب با حضور وزیر راه و شهرسازی کشورمان برگزار شد، بر یکسان سازی سیاست ها در کریدور شمال جنوب و توسعه ترانزیت میان […]

همچنین بخوانید: