بیش از ۹۲ هزار مسافر از بندر خرمشهر به کویت تردد داشتند

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیش از ۹۲ هزار مسافر از بندر خرمشهر به کویت تردد داشتند




تین نیوز


علی عسگری، با اشاره به تردد مسافری میان بندر خرمشهر و کویت اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۴۶ هزار مسافر از طریق بندر خرمشهر وارد کشور شده و همچنین بیش از ۴۶ هزار مسافر به وسیله شناور از ایران به مقصد کویت منتقل شده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عسگری ادامه داد: در این بازه زمانی ۴ هزار و ۱۹۰ تردد شناور میان بندر خرمشهر و کویت انجام شده است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: تردد مسافر از طریق دریا در بندر خرمشهر در خردادماه سال جاری ۸۸۰ مسافر بود که این میزان مسافر نسبت به ۲ ماه گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

عسکری با اشاره به اینکه مدت زمان هر سفر دریایی میان بندر خرمشهر و کویت را حدود ۴ تا ۵ ساعت است، عنوان کرد: سفر دریایی به صورت هفتگی و منظم در روزهای شنبه و چهارشنبه به مقصد کویت و روزهای یکشنبه و پنجشنبه به مقصد بندر خرمشهر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این سفرهای دریایی توسط کشتی مسافری نگین از نوع کاتاماران و با ظرفیت ۲۳۵ مسافر انجام می‌شوند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نیروی دریایی سپاه دشمن را مأیوس کرده است

پ تیر 15 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین تکریم و معارفه معاونین هماهنگ‌کننده و روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با برشمردن جایگاه و منزلت این نیرو گفت: پاسداران نیروی […]

همچنین بخوانید: