امدادرسانی در آب‌های استان بوشهر با بهره‌گیری از ظرفیت بالگرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد قاسمی معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تشریح این خبر اظهار کرد: همکاری و تعامل بین دستگاه های یکی از مولفه های مهم برای امدادرسانی به موقع در شرایط اضطرار دریایی است.

وی بیان کرد: هم اکنون مراکز جست و جو و نجات دریایی بنادر استان بوشهر با برخورداری از ۶ فروند شناور تندرو ناجی به صورت شبانه‌روزی آماده امدادرسانی در آب‌های استان هستند. 

قاسمی ادامه داد: در برخی از شرایط خاص اضطرار دریایی، برای امدادرسانی مطلوب می‌طلبد تمام ظرفیت دستگاه های زیربط بکارگیری شود که در این بین جمعیت هلال احمر جایگاهی ویژه دارد. 

وی افزود: جمعیت هلال احمر در کنار رسالت انسان دوستانه خود با برخورداری از بالگرد مجهز می تواند نقطه قوتی برای تقویت امدادرسانی دریایی در آب‌های استان باشد. 

گفتنی است رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در بندر بوشهر از نزدیک ظرفیت امدادرسانی دریایی در استان را مورد ارزیابی قرار داد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز عملیات اجرایی در مسیر احداث جاده دسترسی به بندر سیریک/ ارتقا زیرساخت‌های مسیر متناسب با ظرفیت بندرگاه

ی مرداد 1 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی افزود: با توجه به پایان طرح احداث اسکله شمع و عرشه بندر سیریک و نیز حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا و لزوم تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین، مسیرهای داخلی و خارجی […]
آغاز عملیات اجرایی در مسیر احداث جاده دسترسی به بندر سیریک/ ارتقا زیرساخت‌های مسیر متناسب با ظرفیت بندرگاه

همچنین بخوانید: