رکورد تولیدات شرکت Kingfish در کسب و کار جدید این شرکت در پرورش ماهی yellowtail kingfish ( پاروی دم سیاه- از خانواده گیش ماهیان) در خشکی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

شرکت  Kingfish، سکاندار تولید پایدار yellowtail kingfish ( پاروی دم سیاه- از خانواده گیش ماهیان) در خشکی، به‌روزرسانی تجاری سه‌ماهه دوم خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد شروع عملیات در فاز 2 توسعه شرکت، منجر به ثبت رکورد جدید در رشد زیست توده این ماهیان شده است.

Yellowtail kingfish
Yellowtail kingfish

شرکت Kingfish اعلام کرد که مقدار فروش در سه ماهه دوم سال 2023 با 14 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 5.6 میلیون یورو رسیده است.

“ما طی چند ماه گذشته به نقاط عطف مهمی دست یافتیم، هم از نظر مالی و هم عملیاتی: ما عملیات سیستم های رشد فاز 2 را آغاز کرده‌ایم و رکورد تولید را جشن گرفتیم. وینسنت ارنست، مدیر عامل شرکت کینگ‌فیش، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: ما همچنین بودجه مالی مازاد را تأمین کرده‌ایم که این بودجه مالی تا رسیدن به جریان نقدی مثبت، نیازهای ما را تأمین می‌کند.

ارنست افزود: «در حال حاضر الویت‌های ما نهایی کردن ساخت فاز 2، ادامه بهبود عملکرد عملیاتی و افزایش حجم فروش برای رسیدن به سودآوری است».

فروش و تولید

فروش این سه ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش یافت و به 5.6 میلیون یورو بالغ شد. درآمد به ازای هر کیلوگرم در مقایسه با سه ماهه مشابه در سال گذشته با افزایش 2.4 یورو به ازای هر کیلوگرم به 14.8 یورو رسید. با پیشی گرفتن تقاضا از ظرفیت تولید شرکت ما، درآمد به ازای هر کیلوگرم کمتر از سه ماهه اول سال 2023 بود که دلیل آن سهم بیشتر ماهی‌های کوچکتر بود که ناشی از تاخیر در راه اندازی فاز 2 بود.

کل زیست توده با بیش از 25 درصد افزایش به 512 تن با رشد خالص بی‌سابقه در حدود 195 تن تنها در ژوئن و 512 تن رشد خالص در سه ماهه رسید، که نشان‌دهنده عملکرد عالی سیستم‌ها و همچنین رشد سریع تر بچه‌ ماهی های نسل سوم است. در نتیجه، شرکت سریعتر از حد انتظار به حداکثر سهام خود نزدیک خواهد شد. عملیات فاز 2 در ماه می 2023 آغاز شد و سیستم کامل تا سه ماهه آخر سال 2023 عملیاتی خواهد شد.

در سه ماهه، بهره وری 0.83 کیلوگرم رشد در متر مکعب در روز و FCR به 1.27 بهبود یافت. این شرکت برخی آزمایشات خوراک را تکمیل کرد که منجر به فرمولاسیون جدیدی شد که هدف آن کاهش مواد اولیه دریایی و در عین حال کاهش هزینه‌های خوراک است.

قرارداد وام قابل تبدیل 32 میلیون یورویی.

در 5 ژوئیه، این شرکت اعلام کرد که با موفقیت 32 میلیون یورو به عنوان وام قابل تبدیل بدون وثیقه دریافت کرده است. اکثریت وام‌های قابل تبدیل به سهامداران کلیدی موجود تخصیص داده می‌شود، در حالی که 11 میلیون یورو به صندوق Ocean 14 Capital  اختصاص خواهد یافت Ocean 14 .یک صندوق تاثیرگذار متمرکز بر پایداری است که تجربه قابل توجهی در صنعت آبزی پروری دارد.

این وام تا زمانی که شرکت به جریان نقدی مثبت و سودآوری پایدار برسد، بودجه کامل را برای توسعه فراهم می‌کند. حجم برداشت از مزرعه در زیلند در سه ماهه اول سال 2024 شروع به افزایش خواهد کرد. حجم برداشت در حالت ثابت در طول سال 2025 پیش بینی می‌شود. سقف تخمینی سرمایه برای فاز 2 تقریباً 95 میلیون یورو است.

چشم انداز

مدیریت شرکت نظرشان در مورد چشم انداز شرکت Kingfish همچنان مثبت است. با تأمین مالی برای تکمیل فاز 2 و مسیر سودآوری، این شرکت اعلام کرد که می تواند به طور کامل بر روی رشد تجارت و بهینه سازی عملیات تمرکز کند.

ظرفیت گروه پس از راه اندازی کامل مزرعه در زلاند بیش از دو برابر خواهد شد و این شرکت را قادر می سازد تا تقاضای رو به رشد این ماهی (  yellowtail kingfish) با کیفیت بالا را برآورده کند. شرکت انتظار دارد از اثر مقیاس‌پذیری و بهبود بیشتر در عملیات و بهره‌وری بهره‌مند شود تا سودآور شده و تراز آن مثبت گردد. در اینجا تمرکز فعلی بر تکمیل پروژه زلاند است، ولی مدیریت به توسعه برنامه های توسعه‌ای در ایالات متحده و اروپا ادامه می‌دهد.



تعداد بازدید:
۰

لینک کوتاه: کپی کن!

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اطلاع رسانی نمایشگاه نینگشیا چین 2023

پ مرداد 19 , 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه به اطلاع اعضای محترم اتحادیه می رساند حسب اعلام اتاق مشترک ایران و چین نمایشگاه نینگشیا چین 2023 واقع در شهر اینچوآن از تاریخ 30 شهریور الی 2 مهر 1402 (21-24 سپتامبر 2023) برگزار می گردد. این نمایشگاه در زمینه کشاورزی، محصولات آبزیان، انرژی و توسعه […]

همچنین بخوانید: