پروژه جدید کشت و پرورش ماهی سرخو در خشکی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماهی سرخو که از دهه 1980 صید تجاری آن در ایالات متحده توسط فدرال محافظت شده است، قرار است در یک پروژه جدید آبزی‌پروری (RAS) پرورش داده شود.

مگان سوربی که قبلاً مدیر عملیات Kingfish Maine بود، قصد دارد این ماهی بومی نمادین را به بازار ایالات متحده بازگرداند.

صید تجاری سرخو که ماهی مورد علاقه در سراسر ایالت‌های سواحل خلیج و اقیانوس اطلس است از دهه 1980 در ایالات متحده محافظت شده است. برداشت محدودی از سرخو در چند ایالت و همچنین یک واحد ماهیگیری ورزشی با ارزش وجود دارد، اما حضور کنونی آن در بازار عمدتاً از محصولات آبزی‌پروری وارداتی و انجماد عمیق در جنوب ایالات متحده بوده است.

با هدف بازگرداندن ماهی سرخو به سبد غذایی مردم ایالات متحده، مگان سوربی، مدیر عملیات  Kingfish Maine اخیرا پروژه جدید پرورش ماهی سرخو در سیستم RAS را برای مصرف کنندگان آمریکای شمالی آغاز کرده است.

سوربی به عنوان مدیر عملیات در چهار سال گذشته شرکت  Kingfish Maine  را رهبری کرده است. سوربی به همراه تیمش برای کسب مجوزهای مورد نیاز برای شرکت هلندی الاصل مستقر در ایالات متحده و توسعه تاسیسات هچری و افزایش مولدین  بومی این ماهی کمک کرد. Kingfish Maine اولین برداشت ماهی دم زرد هلندی خود را در اوایل امسال جشن گرفت.

سوربی گفت: “عضویت در شرکت Kingfish یک فرصت فوق العاده بود، و با موفقیت‌هایی که به دست آورده‌ایم، این شرکت مسیر روشنی برای ادامه توسعه در ایالات متحده دارد.”

او افزود: «در حالی که من به حمایت از تیم Kingfish در ایالات متحده ادامه می‌دهم، برای پیشروی یک موفقیت جدید و پرورش گونه‌ای بومی با سابقه طولانی و افسانه‌ای در تولید غذاهای دریایی هیجان‌زده‌ام ».

Sorby  فعلاً یک سایت بالقوه برای پروژه پرورش سرخو شناسایی کرده است، با این امید که بتواند مکان تأسیسات RAS را در هفته‌های آینده نهایی کند.

او گفت : «این مدل توسعه از یک فرآیند کشت که به خوبی درک شده به دست آمده و آن را با مزایای تکنولوژیکی و کنترل های RAS  ادغام می کند. ما نمی توانیم واردات این محصول ممتاز را زمانی که بومی آب های ما است ادامه دهیم. ایالات متحده سرمایه گذاری بالایی در تحقیق و توسعه این گونه انجام داده. ادغام سرخو با فناوری RAS این گونه را به حداکثر پتانسیل خود در آب‌های بومی می‌رساند».

 



تعداد بازدید:
۰

لینک کوتاه: کپی کن!

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آیین نامه تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل ترکیبی کالا…

ی مهر 9 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تاکید و دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص فراهم ساختن زمینه قانونی تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل ترکیبی کالا و گسترش فعالیت های ترکیبی چند وجهی به ویژه ترکیبی دریا […]

همچنین بخوانید: