برگزاری دوره آموزشی نرم افزار +Star CCM / نرم افزاری قدرتمند و کاربردی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

دوره آموزشی مقدماتی نرم افزار +Star CCM که از جمله قدرتمندترین و کاربردی ‌ترین نرم‌ افزارهای شبیه ‌سازی دینامیک سیالات می ‌باشد، توسط انجمن مهندسی دریایی ایران طی روزهای 4، 5 و 12 آبان ماه برگزار می گردد.

به گزارش مارین نیوز از روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران، دوره آموزشی مقدماتی نرم افزار +Star CCM توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری گروه آموزشی مارین اینفو برگزار می گردد. مدرس این دوره دکتر محمدرضا مفاخر دکتری مهندسی کشتی سازی می باشد که بیش از 6 سال سابقه کار و تدریس را دارد. 

نرم‌افزار +Star CCM از جمله قدرتمندترین و کاربردی ‌ترین نرم‌ افزارهای شبیه ‌سازی دینامیک سیالات می ‌باشد که می ‌توان مسائل مربوط به سيالات، جامدات، انتقال حرارت، تنش، الکترومغناطیس و پدیده ‌های مشابه را در محیط یکپارچه و کامل تحلیل نمود. این نرم ‌افزار برای اولین بار توسط CD – ADAPCO تولید شد و سپس در سال 2016 توسط Siemens خریداری شد.

سرفصل‌ های این دوره آموزشی عبارتند از:

  • آشنایی با مقدمات حل عددی و CFD
  • تولید هندسه و آماده سازی هندسیه در محیط نرم افزار 
  • شبکه بندی (تولید شبکه) 
  • مقدمه ای بر شرایط مرزی و انواع معادلات توربولانسی 
  • مدلسازی جریان تراکم پذیر و تراکم ناپذیر (حل جریان حول ایرفویل در حالت دو بعدی) 
  • مدلسازی جریان تراکم پذیر و جریان دو بعدی (حل جریان حول پروانه مغروق و نیمه مغروق)
  • مدلسازی جریان حول شناور در آب های آرام و مواج

این دوره آموزشی با ارائه مدرک معتبر دو زبانه از سوی انجمن مهندسی دریایی ایران ایران طی روزهای 4، 5 و 12 آبان ماه از ساعت 16 الی 20 برگزار ‏می گردد. 

لازم به ذکر است، علاقمندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 09171663345 و 09210375549 تماس حاصل نمایند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

موافقت سازمان بنادر با ساخت یک اسکله تفریحی در سواحل مازندران

پ مهر 27 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: سازمان بنادر موافقت خود را برای ساخت یک پُست اسکله تفریحی در سواحل این استان در شهرستان تنکابن اعلام کرد. منبع

همچنین بخوانید: