شانزدهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل مازندران/ تأکید استاندار بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در امر مدیریت سواحل

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید محمود حسینی پور در شانزدهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان که با حضور نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی و دیگر اعضا برگزار شد؛ بر ضرورت آزادسازی مستمر سواحل ، احداث حداقل یک اسکله تفریحی در هر یک از شهرستان های ساحلی استان تأکید کرد. 

 

وی همچنین خواستار بهره برداری از امکانات شیلات به‌عنوان جاذبه گردشگری در فصل زمستان ، تعیین تکلیف و حل عاجل مشکلات و چالش های پروژه های ساحلی، ساماندهی شناورهای مسافری، بررسی مجوزهای صادره مربوط به پلاژهای ساحلی شد. 

 

حسینی پور با اشاره به نقش سازمان بنادر و دریانوردی در امر مدیریت سواحل گفت: همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه های اجرایی ذیربط با سازمان بنادر زمینه ساز بهره گیری مطلوب هم میهنان عزیز از این موهبت بزرگ خدادادی است.

 

در آغاز این نشست سعید کیاکجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص آزاد سازی سواحل و مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز ساحلی ارائه کرد.

 

در ادامه حمید خلیلی مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات سازمان در خصوص اجرای طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی در سطح استان مازندران، خواستار برگزاری منظم این نشست ها به منظور کاهش مشکلات و چالش های فراروی سواحل استان شد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

​زیرساخت شبکه مرکز داده بندر بوشهر بازطراحی شد

پ مهر 27 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه   وی بیان کرد: با تلاش و همت شبانه روزی کارشناسان IT اقدامات موردنیاز مطابق استانداردها و دستورالعمل های بالا دستی در کوتاه ترین زمان ممکن محقق شده است.   هاشمی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته تاکنون تلاش های متعددی […]
​زیرساخت شبکه مرکز داده بندر بوشهر بازطراحی شد

همچنین بخوانید: