معارفه مدیر روابط کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در این آیینی که با حضور علی‌حسین رعیتی‌فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و جمعی از مسئولان محلی در منطقه آزاد تجاری اروند برگزار شد، حکم رسمی مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) به فرامرز نوروزی اعطا شد.

 

رعیتی‌فرد در این آیین با اشاره به ضرورت وفاق و همدلی بین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و مدیران اجرایی مناطق سرزمینی، برقراری وفاق بین مدیران دو منطقه را از موفقیت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد.

 

همچنین تنظیم‌گری روابط بین کارفرمایان و کارگران که هر دو از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند، بسیار مهم برشمرد و گفت: مدیرانی که در این مناطق مشغول به فعالیت هستند می‌باید با اشراف کامل بر مقررات، آیین‌نامه‌ها و مقاوله‌نامه‌های جاری و مصوب زمینه را برای تعامل و همکاری بیشتر فراهم کرده و نبض بازار کار را تنظیم کنند.

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی گفت: اجرای این طرح  بر اساس شاخص‌های علمی می تواند عدالت مزدی را در اقشار مختلف کارگری برقرار کرده و رضایت شغلی آنان را ارتقاء ببخشد.

 

رعیتی فرد اظهار امیدواری کرد: با اعطای حکم به دو مدیر در مناطق آزادی تجاری اروند و ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و آغاز فعالیت رسمی آنان در این جایگاه فصل جدیدی از تعامل، همدلی و رونق  کسب و کار با هدف اشتغالزایی پایدار و رشد و توسعه در منطقه، خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت آنان در این مراکز مهم بازرگانی و اقتصادی شاهد باشیم.

 

در جریان این آیین ابوطالب گرایلو مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به هدف غایی تشکیل و راه اندازی مناطق ازاد تجاری و ویژه اقتصادی برای بهره‌گیری از مزیت‌های اقتصادی و ایجاد فرصت‌های مولد برای رونق بازرگانی، تنظیم‌گری روابط بین کارفرمایان و کارگران را از وظایف حاکمیتی دولت عنوان کرد که می‌باید با اتکاء بر دانش و خرد جمعی و مصالح کشور انجام شود.

 

وی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) را از مراکز مهم اقتصادی بندری کشور عنوان کرد که با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی موفق شده است در توسعه روساخت‌ها و زیرساخت‌های بندری و دریایی توفیقاتی مهمی را به دست آورد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سطح ایمنی و ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیر افزایش می‌یابد/ پیشرفت ۵۹ درصدی پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر

چ آبان 10 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سعید حسن عباسی مدیرکل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از بندر دیر اظهار کرد: پروژه بندر دیر به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت دار سازمان مورد توجه ویژه قرار دارد.   […]
سطح ایمنی و ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیر افزایش می‌یابد/ پیشرفت ۵۹ درصدی پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر

همچنین بخوانید: