روند اجرا پروژه‌های بنادر استان بوشهر شتاب می‌گیرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سعید حسن عباسی در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: از جمله پروژه‌های بازدید شده می توان به پروژه های احداث چهار پست اسکله رمپ بندر دیر، طرح توسعه بندر کنگان و همچنین جاده و پل دسترسی به مجتمع بندری نگین و طرح توسعه جامع گناوه اشاره کرد که عمده آنها در وضعیت بسیار خوب قرار دارند.

 

وی بیان کرد: در نشست های کارشناسی نیز شرایط و آخرین وضعیت پروژه های بنادر استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای شتاب بخشی به روند اجرایی آنها در دستورکار قرار گرفت .

 

حسن عباسی ادامه داد: در بازدیدهای ۲ روزه پروژه‌های بنادر جنوبی استان وضعیت بسیار مطلوبی داشتند که این رویکرد می‌تواند الگویی برای سایر پروژه‌های مهم بندری باشد.

 

وی عنوان کرد: با هدف رونق بنادر استان بوشهر پروژه‌های جدید نیز از سوی تیم اجرایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تعریف شده که با توجه به اهمیت آنها حمایت لازم و موثری برای تامین اعتبار پروژه‌ها انجام خواهد شد.

 

به گفته عباسی؛ با توجه نقش این پروژه‌ها در بهبود وضعیت معیشت ساحل نشینان اهتمام ویژه‌ای برای حمایت از این پروژه‌ها وجود دارد.

 

اجرا پروژه های پیشران در جذب سرمایه گذار در اولویت بنادر استان بوشهر

 

محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: نگاه مثبت و حمایتی مدیران سازمان، نویدبخش سرعت بیشتر در اجرا پروژه های راهبردی و پیشران بنادر استان بوشهر است.

 

وی بیان کرد: این رویکرد ارزشمند منجر شده تا  پیشرفت پروژه جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین به عنوان پیشران در جذب سرمایه گذاران توانمند اکنون به ۶۵ درصد برسد که امید است جهت اجرای بخش های باقیمانده پروژه نیز حمایت لازم انجام شود.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس طرح جامع بنادر استان که بر اساس نیازمندیهای دقیق تعریف شده است، پروژه های مختلفی برای بنادر استان بوشهر تعریف شده که امید است با تداوم رویکرد سازنده و مثبت سازمان شاهد عملیاتی شدن آنها باشیم. 

 

شکیبی نسب ادامه داد: در این زمینه انتظار می رود پیمانکاران توانمند بنادر مورد حمایت ویژه قرار گیرند چرا که این مهم بدون تردید به سرعت و شتاب اجرا پروژه ها کمک شایانی می کند.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل در بندر خرمشهر/ سازمان بنادر در عرصه پدافند غیرعامل پیشرو است

پ آبان 11 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه   در این آئین علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، سید احمد فراستی مدیرکل راه و شهرسازی سازمان پدافند غیرعامل، جواد طالبی متین رئیس سازمان اداره پدافند غیرعامل و مدیریت […]
رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل در بندر خرمشهر/ سازمان بنادر در عرصه پدافند غیرعامل پیشرو است

همچنین بخوانید: