بازدید ریاست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی از آکادمی دریایی سیراف

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بازدید ریاست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی از آکادمی دریایی سیراف

بازدید ریاست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی از آکادمی دریایی سیراف

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، محمدمهدی سالاری مشاور وزیر صمت در امور دریایی و رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور، یکشنبه 12 آذر ماه 1402، در جریان سلسله بازدیدهای خود از مجموعه ها و شرکت های حوزه دریایی، از آکادمی دریایی سیراف واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی بازدید نمود.

ریاست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور، ضمن دیدار با دکتر حسن ضیایی مدیر عامل هلدینگ سیراف، از واحد تحقیق و توسعه آکادمی دریایی سیراف، واحد برگزاری و فروش دوره های مدیریت دریایی و واحد فروش تجهیزات شناورسازی سیراف بازدید به عمل آورد.

شایان ذکر است؛ آکادمی دریایی سیراف حاصل اندیشه و تفکری است که در راستای بهبود نیروی انسانی حوزه صنایع دریایی کشور توسط مجموعه بزرگ سیراف تاسیس شده است.

شرکت سیراف با داشتن تجربه ی کاربردی و علمی در صنعت کشتی سازی و کشتیرانی، ساخت و تعمیرات انواع شناورها، تولید تجهیزات دریایی استاندارد سال هاست که تربیت نیروهای متخصص در حوزه دریایی و دریانوردی را برعهده دارد. مجموعه بزرگ سیراف با تکیه بر تجربیات ۲۲ سال گذشته خود، آکادمی دریایی سیراف را به عنوان بزرگترین آکادمی دریایی کشور و خاورمیانه، با رویکردی جدید، علمی و هدف‌مند راه اندازی و معرفی کرده است.

آموزش و تربیت منابع انسانی با بهره گیری از دانش روز و نیازمندی‌های صنعت دریایی توسط آکادمی دریایی سیراف می تواند زمینه ساز تحولی عظیم در آموزش نیروهای متخصص مورد نیاز صنعت دریایی کشور و منطقه باشد.

انتهای پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هدایت منابع و تسهیلات به سمت توسعه دریامحور

د آذر 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش بازار، کاظم خاوازی امروز (دوشنبه) در حاشیه افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای ایرانی و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران درباره بسته‌های تشویقی برای حمایت از صادرکنندگان در حوزه شیلات افزود: در حال حاضر برنامه جامعی با رییس سازمان شیلات ایران […]

همچنین بخوانید: