شناور حامل گچ صادراتی در اروندرود غرق شد/ تیم‌های جستجوی و نجات دریایی در حال امداد‌رسانی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، کامبیز مالکی‌زاده، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این کشتی هفت خدمه داشت که پس از وقوع حادثه چهار نفر توسط شناورهای صیادی نجات یافتند اما سه خدمه دیگر شامل ۲ تبعه هندی و یک ایرانی مفقود شدند.

وی افزود: تیم جستجوی و نجات دریایی بندر آبادان و اروندکنار، بندرخرمشهر، نیروی دریایی سپاه و غواصان در حال امدادرسانی هستند.

مالکی‌زاده  با بیان اینکه این حادثه در روز یکم دی ۱۴۰۲ حدود ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه رخ داد گفت: محل این حادثه حدود هفت مایل تا بندر اروندکنار فاصله دارد.

وی بیان داشت:کشتی فلزی حادثه دیده، بندر خرمشهر را به مقصد کویت ترک کرده بود.

مالکی‌زاده گفت: برای جلوگیری از برخورد دیگر شناور ها به کشتی حادثه دیده پیام اولیه به صورت زبان فارسی و زبان انگلیسی به طور مکرر از مرکز جستجو و نجات فرعی بندر اروندکنار بر روی کانال ۱۶ بی سیم دریایی قرائت می‌شود.

مدیر  بنادر و دریانوردی آبادان افزود:در حال حاضر نیز شناورهایی به منظور جلوگیری از برخورد دیگر شناور به کشتی غرق شده در محل حادثه حضور دارند و علت این حادثه در دست بررسی است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رویت ۹ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان

ش دی 2 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آنی، وزارت دفاع جزیره تایوان امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که فعالیت های نظامی چین در اطراف این جزیره کماکان ادامه دارد. وزارت دفاع تایوان روز شنبه اعلام کرد که ۹ فروند هواپیمای نیروی هوایی چین و […]

همچنین بخوانید: