۵۹ مجوز فعالیت سرمایه گذار در بنادر استان بوشهر صادر شد/ اهتمام بندر بوشهر به فعالیت های سرمایه گذاری در نوار ساحلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، عباس محمدصادقی اظهار کرد: مجوزهای صادره با کاربری‌های صنعتی، نفتی، گردشگری تفریحی و شیلاتی بوده که در 9 ماهه عمده آن به میزان 34 فقره به مجوز نصب قفس‌های پرورش ماهی در دریا اختصاص دارد.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده مجوز های موافقت اولیه، ساخت و بهره برداری نیز به ترتیب 3، 9 و 13 مجوز صادر شده است.

وی اظهار کرد: استان بوشهر در راستای تحقق توسعه دریامحوز و تسهیل در سرمایه گذاری های حوزه بنادر در چند سال اخیر از استان های پیشتاز ساحلی کشور برای صدور مجوز فعالیت است.

محمدصادقی افزود: در مجوزهای صادره در بخش پرورش ماهی در قفس به عنوان صنعتی نوپا در استان به طور تقریبی بطور مستقیم برای بیش از 210 نفر فرصت شغلی داشته است.

وی گفت: اینکه بیش از 55 درصد مجوزهای کمیته صدور مجوز سازمان بنادر و دریانوردی به استان بوشهر اختصاص یافته نشان از اهتمام و اهمیت جدی این اداره کل به فعالیت های سرمایه گذاری در نوار ساحلی است که این رویکرد همچنان با جدیت دنبال خواهد شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ثبت رکورد بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن آهن‌آلات طی ۲۴ ساعت در بندر شهید رجایی

چ دی 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین عباس‌نژاد، با اشاره به ثبت رکورد بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن آهن‌آلات طی یک شبانه‌روز در بندر شهید رجایی، افزود: حجم عملیات این کشتی ۴۱ هزار و ۴۴۷ تن بوده است.   وی با بیان اینکه این کشتی […]
ثبت رکورد بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن آهن‌آلات طی ۲۴ ساعت در بندر شهید رجایی

همچنین بخوانید: