چین: پس از سال نو، قیمت میگوی سفید داخلی و میگوی مونودون به طور پیوسته افزایش می یابد!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار میگوی پرورشی چین در اوایل سال 2024 شاهد رشد ثابتی خواهد بود. تا هفته اول سال 2024، قیمت سر استخر میگوی سفید آمریکای جنوبی در مناطق اصلی تولید میگو کشور چین در حال افزایش است.

در منطقه دلتای رودخانه مروارید گوانگدونگ، قیمت میگو در اندازه 60 به بیش از 60 یوان (8.40 دلار) در هر کیلوگرم افزایش یافته است. قیمت میگوی گلخانه ای در جیانگ سو و قیمت میگوی پرورشی در استخر در شاندونگ نیز روندی ثابت و افزایشی را نشان می دهد.

به دلیل افزایش تقاضا در بازار، خریداران واسطه ای به طور فعال قیمت‌هایی را که از پرورش دهندگان خریداری می کنند تعدیل می‌کنند، اما بسیاری از پرورش دهندگان تمایلی به فروش در مقادیر زیاد ندارند زیرا انتظار دارند قیمت ها در طول جشنواره بهار افزایش یابد.

 

بازار میگو وانامی

 

منطقه گوانگدونگ: در گوانگجو کمبود میگو وجود دارد و قیمت ها همچنان بالاست، اما افزایش تقاضا زیاد نیست و افزایش قیمت به کندی صورت می گیرد. اگرچه کمبود میگو در منطقه Zhongshan وجود دارد، اما قیمت آن نسبتاً مناسب است. در منطقه Zhuhai، قیمت میگو به دلیل ذخیره ناکافی استخرها و تأثیر تعطیلات کمی افزایش یافته است. قیمت میگو در منطقه جیانگمن ثابت است و میگوهای بزرگ محبوبیت بیشتری دارند. در منطقه شانوی مقدار کمی میگو وجود دارد و قیمت میگو شروع به افزایش کرده است. تقاضای محلی زیادی برای میگوی سفید در منطقه Zhanjiang وجود دارد و قیمت آن اندکی افزایش یافته است. بازار میگوی سفید در منطقه یانگ جیانگ چندان پر رونق نیست و انتظار می رود پایدار باشد.

منطقه گوانگشی: در منطقه بیهای، میزان میگوی برداشت شده قبل و بعد از سال نو کم است، تقاضای بازار زیاد نیست و حجم فروش کم است. در حال حاضر تعداد کمی در منطقه Qinzhou اقدام به برداشت میگو کرده اند، اما برخی از پرورش دهندگان همچنان منتظر قیمت های بالاتر هستند.

منطقه فوجیان: قیمت میگو سفید اخیراً نوسانات کمتری داشته است.

منطقه جیانگ سو: قیمت میگوی سفید کمی نوسان دارد. برداشت میگو در منطقه رودونگ در روز سال نو کمتر از حد معمول است. در منطقه یانچنگ میگوهای سایز بزرگ کمتری وجود دارد و هنوز میگوهای کوچک باقی مانده است.

منطقه شاندونگ: در منطقه ویفانگ، قیمت میگوی سفید پرورشی پس از سال نو اندکی کاهش یافت، اما پیش‌بینی می‌شود در آینده قیمت آن دوباره کاهش پیدا نکند یا فقط به میزان کمی کاهش یابد.

بازار میگو مونودون

 

در منطقه شانتو استخرهای بسیار کمی وجود دارد و میگو هم کم است، بنابراین تمایلی به فروش حتی با قیمت بالا ندارند. بازار مصرف میگوهای اندازه بزرگ در هاینان محدود است و حجم فروش آن کند است. صید و برداشت میگو کند است. حجم فروش روزانه حدود 1000 کیلوگرم است و بازار با ثبات است.

قیمت صادرات میگوی اکوادور به پایین ترین حد خود رسید!

بازار جهانی میگو سال پرتلاطمی را پیش رو خواهد داشت! کل تولید ممکن است در سال 2024 دوباره کاهش یابد! افزایش تولید چین موضوعی کلیدی است!

قیمت میگوی داخلی در پایان سال 2023 به افزایش خود ادامه خواهد داد و انتظار می‌رود که در سال 2024 همچنان جا برای تعدیل افزایشی وجود داشته باشد!

تعداد بازدید: ۰

لینک کوتاه: کپی کن!

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نخستین دهکده ساحلی گردشگری در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود

ی دی 24 , 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان از راه اندازی نخستین دهکده ساحلی گردشگری این استان در اراضی ساحلی به وسعت ۴۶ هکتار خبر داد. محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان هرمزگان، اولین دهکده ساحلی […]

همچنین بخوانید: