آماده مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌های نظامی هستیم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار پاسدار علیرضا تنگسیری ظهر امروز چهارشنبه مراسم سی و هشتمین سالگرد عملیات و الفجر هشت در یادمان شهدای گمنام این عملیات بیان کرد: با تاکید رهبر معظم انقلاب نیروهای مسلح در اوج آمادگی دفاعی هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح ضمن حفظ آمادگی دفاعی خود، توان رزمی خود را روز به روز افزایش می‌دهند و آمادگی کامل در برابر تهدیدهای دشمن را دارند.

سردار تنگسیری گفت: در عرصه‌های موشکی، پهپادی، شناورهای رزمی دفاعی، الکترونیک، زیر سطحی و موشک‌های با برد و دقت بالا که در تصور دشمن نمی‌گنجند آماده مقابله با تهدیدات دشمن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به خصوص عملیات غرور آفرین والفجر هشت اظهار کرد: رزمندگان اسلام برای حفظ ناموس کشور در برابر دشمن جنگیدند و از رودخانه مواج اروند عبور کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رزمندگان اسلام با ایمان به خدا از رودخانه عبور و برای حفظ ایران اسلامی و انقلاب سختی‌ها را تحمل کردند.

وی گفت: عملیات والفجر هشت با استفاده از اصل غافلگیری انجام و با تصرف شهر فاو به عنوان دومین شهر مهم عراق بر ۲ آبراه خورعبدالله و اروند مسلط شدیم.

سردار تنگسیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آفرینی عشایر به ویژه لنجداران آبادان، اروندکنار، مینوشهر و خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی و عملیات‌های ثامن‌الائمه و والفجر هشت گفت: از قایق و لنج‌های مردم برای انتقال مهمات و تجهیزات جنگی استفاده شد و امروز نیز نقش لنج داران در بسیج دریایی قابل تحسین است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید فرمانده مرزبانی از آبراه اروندرود

چ بهمن 18 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به اتفاق فرماندهان و معاونان ارشد مرزبانی فراجا، از آبراه اروندرود بازدید کرد. به گزارش خبرنگار مانا سردار سرتیپ احمد علی گودرزی در جریان بازدید از این آبراه استراتژیک پر‌تردد، بر ایمنی کشتیرانی و امنیت پایدار آن تاکید کرد.وی برقراری امنیت […]
بازدید فرمانده مرزبانی از آبراه اروندرود

همچنین بخوانید: