۱۷ پروژه با اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در دست اجرا است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهرام زراعت طلب با اعلام این خبر، اظهار داشت: پروژه های این اداره کل در بخش عمرانی با افزون بر سه هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار ،پروژه های تجهیزاتی با ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه های سواحل نیز با حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

وی تعداد پروژه‌های بخش عمرانی را ۶ پروژه اعلام کرد و افزود: این پروژه ها تعمیرات اساسی روکش آسفالت محوطه ها، تفکیک کانال های تاسیساتی و دفع آبهای سطحی و تعمیر ریل اسکله ها، اجرای عملیات سیستم اعلام و اطفاء حریق مجتمع بندری و پست های برق مجتمع بندری انزلی، تعریض خیابان بایندر انزلی و محصور نمودن دیوار ضلع غربی (حدفاصل میدان بندر و میدان گمرک)، تعمیرات اساسی تصفیه خانه صنعتی و بهداشتی محوطه بندری و کوی مسکونی ۲۲ بهمن، تعمیرات اساسی اسکله گرد بلوار تاریخی و همچنین ترمیم روکش آسفالت مسیر دسترسی به مجتمع بندرانزلی را شامل می شود.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خاطرنشان کرد: در اداره سواحل و بنادر این اداره کل پروژه مطالعه مهندسی ارزش اطفا حریق با فوم اسکله های سوختی بندرانزلی نیز در حال انجام است.

زراعت طلب ادامه داد: همچنین در سال ۱۴۰۲ دربخش سرمایه گذاری واحد فنی و مهندسی نیز تفاهمنامه‌ها و قراردادهای پروژه های احداث مخازن نگهداری روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۰ هزار تن، احداث سیلوهای نگهداری غلات به ظرفیت بیش از ۵۰ هزار تن و تفاهم نامه پروژه ساخت و تعمیرات انواع شناورها امضا شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به پروژه های تجهیزاتی و تعمیراتی این واحد، گفت: در این بخش نیز نصب و راه اندازی یک دستگاه   UPSماژولار مرکز دیتا سنتر ساختمان عملیات اداره کل، نصب و راه اندازی AIS  ساحلی بندر چمخاله و UNMANNED  لیسار جهت تکمیل پوشش رادیویی و مخابراتی سراسر استان، خرید، نصب و راه اندازی یک دستگاه رادار شناور ناجی ۱۴ ، تامین و نصب یک دستگاه کپستان و تابلو برق متعلق به هاپر بارج عطارد-انتقال از بندر شهید رجایی به بندرانزلی و تعمیر اساسی و راه اندازی یک دستگاه ریچ استاکر فانتوزی، ساخت و تعمیر پروانه پمپ حفاری و کندانسور سیستم خنک کننده ماشین آلات یاسین -تعمیرات اساسی و راه اندازی جرثقیل ریلی منگان و تعمیراساسی یک دستگاه باسکول در دست اقدام است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پهلوگیری نخستین کشتی حامل مالچ چوب در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌ خمینی(ره)

ش فروردین 25 , 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه تین نیوز نخستین کشتی حامل چیپس چوب به وزن ۱۷ هزار تن در اسکله‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی پهلوگیری و فرایند تخلیه محموله آن آغاز شده است. به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، داوود چگنی […]

همچنین بخوانید: