دستیابی ایران به قدرت برتر دریایی با تولید ناوشکن های کلاس مختلف/ بسته شدن روزنه‌ های نفوذ دشمن در حوزه دریا

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: در حوزه دفاع دریایی با تولید ناوشکن‌های کلاس مختلف دست برتر منطقه هستیم و به چنان قدرتی در حوزه دریا دست یافته‌ایم که روزنه‌ای برای نفوذ دشمن در حوزه دریا باز نمانده است.

به گزارش مارین‌نیوز، امیر دریادار امیر رستگاری روز چهارشنبه در هفتمین جشنواره مالک اشتر سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع پیشرفت‌های این سازمان در تولید دستاوردهای دریایی را تشریح کرد.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع اظهار داشت: پیشرفت یک کشور در حوزه تولیدات دریایی نشاندهنده پیشرفت یک کشور در حوزه‌های علمی متخلف است؛ چرا که محصولات دفاعی دریایی ابعادی چند وجهی دارد که همه ابعاد آن برای از قوه به فعل درآمدن در قالب یک محصولی مانند “ناو” باید پیشرفته، به روز و متناسب با استانداردهای بین‌المللی باشد.

جوانگرایی و تکیه بر ظرفیت‌های نخبگان

رستگاری با بیان اینکه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به عنوان یک سازمان پویا و پیشرفته در داخل و سازمانی با قدرت بازدارنده و توسعه یافته در خارج، کاملاً شناخته شده است، افزود: پیشرفت‌های این سازمان با رویکرد جوانگرایی و تکیه بر ظرفیت‌های نخبگان این مرز و بوم حاصل شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه دفاع دریایی با تولید ناوشکن‌های کلاس مختلف دست برتر منطقه هستیم، یادآور شد: به چنان قدرتی در حوزه دریا دست یافته‌ایم که روزنه‌ای برای نفوذ دشمن در حوزه دریا باز نمانده است که بخواهد گزندی از راه آب‌ها به ایران اسلامی وارد کند.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با تشریح اقدامات مجموعه عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در حوزه عمق بخشی و بصیرت‌افزایی کارکنان تصریح کرد: فکر انقلابی، کار جهادی و نگرش آگاهانه کارکنان نسبت به فعالیت‌های اثربخش و قدرت‌زا از مولفه‌های اساسی پیشرفت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع بوده است.

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشتیرانی ایران در لیست جدید تحریم وزارت خزانه داری آمریکا

چ آذر 20 , 1398
ایالات متحده در اقدام خصمانه جدید علیه ایران نام ۲۰ شرکت و افراد را در لیست تحریم ها قرار داد که در این لیست نام سه شرکت در حوزه حمل و نقل وجود دارد که شرکت بین المللی کشتیرانی هم یکی از آن ها است.

شاید برای شما جالب باشد