لزوم تقویت یگان‌های دریایی

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه یگان‌های دریایی نیاز به تقویت دارند، گفت: مرزبانان با درک صحیح از آرمان های انقلاب اسلامی، با تلاش شبانه روزی و اجرای تاکتیک های مناسب، وظایف امنیتی و کنترلی خود را در مرز به نحو احسن اجرایی می کنند.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم معارفه جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد که عملیات غرور آفرین و موفقی در برابر نفاق و کفار رقم زدند، گفت: در مرزهای شرقی و غربی کشور با وجود شرارت‌های بسیار، همرزمانم در مرزهای کشور با اقتدار تمام با اشرار مسلح مبارزه می کنند تا امنیت را برای مردم شریف ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

وی افزود: مرزبانان با درک صحیح از آرمان های انقلاب اسلامی با تلاش شبانه روزی و اجرای تاکتیک های مناسب، وظایف امنیتی و کنترلی خود را در مرز به نحو احسن اجرایی می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به بازدید از یگان‌های مرزی کشور، بیان داشت: مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در حوزه دریا موفقیت هایی خوبی داشته‌اند که نیاز است برای تقویت یگان دریایی شناورهای پیشرفته در اختیار آنان قرار گیرد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاکسازی کامل لکه نفتی در خلیج فارس

پ مرداد 9 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مارین‌پرس، نادر پسنده افزود: با تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست، ارگان های نظامی و غیر نظامی، چندین فروند شناور بزرگ حامل تجهیزات مقابله با آلودگی های نفتی، جذب کننده مواد نفتی و نیز عملیات پایش هوایی […]
تصویر ماهواره‌ای لکه‌های نفتی مشاهده شده در خلیج فارس

شاید برای شما جالب باشد