تأکید بر نگهداری و نگهداشت تجهیزات شناوری مرزبانی

فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از مرکز تجهیزات و تعمیرات شناوری شمال کشور در مازندران، با تأکید بر نگهداری و نگهداشت تجهیزات شناوری مرزبانی گفت: با توجه به رشد صنایع تعمیرات و نگهداری، کنترل و مدیریت آسان بر اموال سازمانی و شناوری یک نیاز مهم و ضروری است.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سردار احمدعلی گودرزی افزود: نگهداری و تعمیرات صحیح می‌تواند در صرفه جویی هزینه های سازمانی موثر باشد و این مهم باید در کارکنان به عنوان یک مؤلفه علمی و نگهداری، نهادینه شود.

فرمانده مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان مازندران، مرکز آموزش علوم دریایی و معین برای استان‌های جنوبی کشور است، تاکید کرد: مرزبانان بایستی در شنا کردن مهارت کافی داشته باشند تا هنگام حضور در مرزهای آبی جنوب کشور به جهت عملیاتی بودن این استان ها، شاهد عدم توانایی در شنا کردن در مأموریت های آبی نباشیم.

وی در این بازدید از روند پیشبرد اهداف سازمانی اظهار رضایت‌ کرد و ادامه داد: این روند رو به رشد باید مستمر، تداوم و ارتقاء داشته باشد تا موفقیت حاصل شود.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشتی کاستا کنکوردیا

پ مرداد 23 , 1399
کاستا کنکوردیا (به ایتالیایی: Costa Concordia) یک کشتی تفریحی است که طول آن ۲۹۰٫۲۰ متر (۹۵۲ فوت ۱ اینچ) می‌باشد. این کشتی در سال ۲۰۰۵ ساخته شد و در سال 2012 غرق شد.
کشتی کاستا کنکوردیا Costa Concordia cruise ship

شاید برای شما جالب باشد