اسکله ترمینال کانتینری در بوشهر آماده بهره برداری است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اسکله ترمینال کانتینری در بوشهر آماده بهره‌برداری است.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش مارین‌نیوز، سیاوش ارجمندزاده در جمع مسئولان گمرکات بوشهر اظهار داشت: هم اکنون پروژه های توسعه ای بندر در حال انجام است و  پروژه احداث ۳۰۰ متر اسکله ترمینیال کانتینری مستقر در جزیره نگین پایان یافته و آماده بهره برداری است.

مدیرکل بنادر و  دریانوردی استان بوشهر افزود: با افتتاح این پروژه، امکان پهلوگیری کشتی‌های ۵۰ هزار تنی در اسکله کانتینری نگین بوشهر فراهم می‌شود.

وی افزود: همچنین تاسیسات زیربنایی و جاده دسترسی به جزیره نگین از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و دریانودری  در حال انجام است.

با ایجاد زیرساخت های لازم جابجایی مسافر و تورهای گردشگری عملی خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل در راستای رشد و توسعه صنعت گردشگری دریایی اشاره کرد و گفت: در همین با استقرار کشتی مسافری – باری  گراند فری در بندر بوشهر و تلاشها در راه اندازی خط بوشهر به قطر ، در آینده نزدیک  با ایجاد زیرساخت های لازم جابجایی مسافر و تورهای گردشگری در این مسیر عملی خواهد شد.

وی با اشاره به تغییر و اصلاح ساختار سازمانی صورت گرفته در سازمان بنادر و دریانوردی ، گفت: تغییرات و اصلاح ساختار سازمانی در راستای سرعت بخشیدن به ارایه خدمات به سرمایه گذاران و بخش های مختلف صورت گرفته است.

منبع: مهر

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خبرهای خوبی از توسعه فاز۱۱ پارس جنوبی و میدان فرزادB در راه است

چ مرداد 23 , 1398
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: مذاکرات با چینی‌ها برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی و هندی‌ها برای توسعه میدان فرزاد B ادامه دارد و در سال جاری اخباری در خصوص به نتیجه رسیدن مذاکرات و آغاز توسعه این دو پروژه خواهیم شنید.
سکوهای نفت و گاز دریایی پارس جنوبی

شاید برای شما جالب باشد