پایان تعمیرات نفتکش stark در ایزوایکو

تعمیرات نفتکش stark متعلق به شرکت ملی نفتکش در مجتمع کشتی‌سازی و فراساحل ایزوایکو پایان یافت.

تعمیر نفتکش stark شرکت ملی نفتکش در ایزوایکو
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 به گزارش مارین‌پرس، نفتکش 150 هزار تنی stark با مالکیت شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران پس از عملیات تعمیرات شامل؛ تعویض ورق، کارهای فلزی، تعمیرات سازه ای، سند بلاست و رنگ آمیزی بدنه لوله کشی، تعمیر موتور اصلی، الکترو موتورها، تعمیر ژنراتور اصلی، جرثقیل های کشتی stark و شیرآلات به آب اندازی شد.

نفتکش stark طی قرارداد 30 روزه به مجموعه ایزوایکو آمده بود و با توان و عزم نیروهای متخصص دراین مجتمع طی 25 روز(پنج روز زودتر از موعد مقرر) تعمیر و تحویل کارفرما(شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران) شد.

این شناور که ارزآوری و اشتغالزایی قابل توجهی را در پی داشته، دارای ابعادی به طول 274، ارتفاع 23 ، وزن 82هزارتن و عرض 48 متر است.

مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده است که مجموعه‌های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی‌سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است. ایزوایکو تلاش می‌کند در افق 1404، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی‌سازی، سکوسازی، ترمینا‌ل‌های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

یک دیدگاه برای “پایان تعمیرات نفتکش stark در ایزوایکو

  1. سلام از منبع ارسال خبر فوق بپرسید چرا در مورد تعمیرات اساسی سکو حفاری سحر۲ مطلب نزدید ؟ تعمیراتی که کلیه سایتهای نفتی و مرتبط بیشتر مطلب زدن و نوشتن متاسفانه پروژه به این بزرگی و ارزآوری بیش از ۵میلیون دلار و کار شده در زمان مقرر و اوج کرونا در سایتهای صنایع دریایی و کشتی سازی اصلا منعکس نشد بجز مارین نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قایق بدون سرنشین آمریکا در ساحل اسکاتلند به گل نشست

س آبان 6 , 1399
اهالی جزیره‌ای در غرب اسکاتلند قایقی بدون سرنشین متعلق به ایالات متحده پیدا کرده‌اند که سبب سردرگمی مقامات این کشور شده است.
قهپاد (قایق هدایت‌پذیر از دور) Wave Glider آمریکا

شاید برای شما جالب باشد