تعمیر یدک‌کش «هفت تیر» با تکیه بر توان متخصصان داخلی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تعمیر و راه‌اندازی یدک کش ” هفت تیر “به همت کارشناسان و متخصصان عملیات دریایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک خبر داد.

شناور و کشتی یدک‌کش هفت تیر
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، عباس اسدروز در آیین راه‌اندازی  یدک‌کش “هفت تیر” در جزیره خارک، اظهار داشت: عملیات دریایی به عنوان یکی از قسمت‌های کلیدی است که آمادگی و چابکی و سرعت عملیات آن مستقیما با رضایت‌مندی مشتریان ارتباط دارد، لذا ضرورتاً این ناوگان همیشه باید در بهترین وضعیت قرار داشته باشد. از همین جا برجستگی نقش کارکنان و متخصصین این قسمت روشن می‌شود که در شرایط موجود و با وجود همه محدودیت‌ها و کمبودها اجازه نداده‌اند کوچکترین خلل و وقفه‌ای در عملیات روی دهد.

 مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و همچنین توسعه و تقویت ظرفیت ناوگان دریایی شرکت، یدک‌کش “هفت تیر” با صرفه‌جویی یک میلیون دلاری و با استفاده از تجهیزات و قطعات تولید داخل و توسط کارشناسان و متخصصان عملیات دریایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک انجام شد.

وی تصریح کرد: نقطه آرمانی ما فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکاناتی است که بتوانیم با راه‌اندازی داک در جزیره خارک نه تنها از فرستادن یدک‌کش‌ها به خارج جهت تعمیر بی‌نیاز شویم، بلکه بتوانیم نیازهای سایر مناطق را نیز تأمین کنیم.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آینده نیروی دریایی روسیه با زیردریایی کلاس بری

د شهریور 11 , 1398
نشریه آمریکایی نشنال اینترست در گزارشی به بررسی زیردریایی کلاس بری (Borei-class submarine) و قدرت بالای آن پرداخت و نوشت: این زیردیایی قادر است تمدن بشری را پایان بخشد.
زیردریایی کلاس بری نیروی دریایی روسیه

شاید برای شما جالب باشد