راه اندازی خدمات بیمه تکمیلی به دریانوردان آزاد

هیات مدیره انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران به مناسبت راه اندازی خدمات بیمه تکمیلی به دریانوردان آزاد پیامی صادر کرد.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، این پیام به شرح زیر است:

دریانوردان و اعضای محترم؛

با سلام ،

همانگونه که مستحضر هستید از ۱۳۰ هزار دریانورد فعال در عرصه صنعت دریانوردی کشور حدود ۱۰ درصد از خدمات و تسهیلات بیمه تکمیلی به صورت مداوم بهره مند هستند و‌ تعداد قابل توجهی فاقد بیمه تکمیلی و‌ حتی بیمه پایه می باشند. در چنین شرایطی و با توجه به افزایش تصاعدی قیمت خدمات درمانی و‌ پزشکی، راه اندازی تسهیلات بیمه درمانی جهت حمایت از دریانوردان بسیار ضروری است.

نهایتا پس از چند بار تلاش ناموفق در راه اندازی بیمه تکمیلی برای دریانوردان ، خوشبختانه کمیته رفاهی انجمن توانست با همدلی و همت تعداد قابل توجهی از دریانوردان با غلبه بر موانع بیشمار و‌مشکلات ساختاری، این خدمات را از ابتدای مهر ۱۳۹۹ به صورت محدود راه اندازی نماید.

لازم به ذکر است در این طرح تمامی تراکنش های مالی و‌ تعهدات فی مابین بیمه گذار و بیمه گر از طریق کارگزاری رسمی بوده و نقش انجمن تجمیع ، تسهیل و بستر سازی مناسب برای راه اندازی آن بدون منافع مالی است ، لذا ظرفیتهای لازم جهت ارتقاء کیفی ، توسعه کمی و فراگیری آن تنها منوط به میزان مشارکت دریانوردان در آینده خواهد بود.

مسلما ما در ابتدای راه هستیم و هدف، رفع ایرادات احتمالی طرح و تحت پوشش قرار دادن تمامی دریانوردان‌در سال ها آتی می باشد.

در پایان امید است تا با توجه و‌ حمایت مادی و‌ معنوی سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت‌های دریایی و از همه مهم تر حمایت عموم دریانوردان شاهد بهره مندی تعداد بیشتری از دریانوردان از این نوع طرح ها باشیم.

سامان رضایی-دبیر انجمن

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاسیس پارک به شکل نعل اسب بر روی امواج دریا

س مهر 8 , 1399
شرکت معماری هیترویک از برنامه های خود برای تاسیس یک پارک دریایی بر روی امواج اقیانوس در نزدیکی شهر سان فرانسیسکو خبر داده است.
پارک آبی نعل اسب در بندر سانفرانسیسکو

شاید برای شما جالب باشد