فراخوان شرکت نفت و گاز پارس جهت تأمین نیازهای پژوهشی خود

واحد پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز پارس در راستای تامین نیازهای پژوهشی خود و وفق بند ح تبصره 9 قانون بودجه، نسبت به فراخوان نیازهای پژوهشی خود در سامانه «ساتع» اقدام کرده است.

به گزارش مارین‌نیوز از شرکت نفت و گاز پارس، روش شناسی کاهش اثرات تغییرات سرعت (Velocity Distortion) روباره در تبدیل به عمق های لرزه‏ای در میدان گازی پارس جنوبی، مدلسازی نشت و انتشار سیال ناشی از پارگی بخش دریایی خطوط لوله 32 اینچ، خطوط انتقال میعانات صادراتی و خطوط لوله MEG و شبیه سازی الگوی پراکنش و حرکت آلودگی مواد هیدروکربوری با هدف کنترل مخاطرات ایمنی و زیست محیطی در میدان گازی پارس جنوبی و بررسی علت دود فلر سکوی فاز یک و ارائه راهکار عملیاتی جهت رفع دود و عدم همراه بری مایعات و هیدروکربن های سنگین به سمت فلر، عناوین مورد نیاز واحد پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز پارس در این فراخوان است.

دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی می‌توانند با مراجعه به سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری «ساتع» به آدرس http://sate.atf.gov.ir درخواست پیشنهاد پروژه‌های پژوهشی را با جزئیات مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به ارائه پیشنهاد از طریق همان سامانه اقدام کنند.

همچنین گفتنی است این شرکت طرح‌های دریافتی را مطابق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران بررسی و ارزیابی کرده و در رد یا پذیرش پیشنهادها اختیار کامل دارد. در هیچ مرحله ای از فرآیند دریافت و ارزیابی پرپوزال هزینه‌ای جهت تهیه پروپوزال پرداخت نخواهد کرد.

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت کشتی هیدروژنی سازگار با محیط زیست

س مهر 2 , 1398
یک شرکت هلندی از تولید مدل مفهومی یک کشتی لوکس با سوخت هیدروژنی خبر داده است که سازگاری زیادی با محیط زیست دارد.
ساخت کشتی تفریحی هیدروژنی سازگار با محیط زیست دریایی توسط شرکت هلندی

شاید برای شما جالب باشد