ایده پردازی برای اقتصادی شدن بنادر کوچک

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساماندهی وضعیت تشکیلاتی و تامین نیازهای ساختاری از اولویت‌های این سازمان برای بنادر جنوبی کشور است.

حسن بیک محمدلو در نشست شورای برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع با مدیران اداره کل و بنادر تابعه استان بوشهر با موضوع بررسی نیازمندی ها و مسائل و چالش های حوزه های منابع انسانی، رفاه و بودجه بررسی برنامه ها و بودجه اداره کل و بررسی فرآیندها و تاکید بر کنترل فرآیندهای مالی اداره کل با توجه به گستردگی استان و تعدد بنادر در شمال و جنوب استان که برخی بنادر دارای ویژگی های خاصی هستند و رسیدگی خاصی نیاز دارند، اظهار کرد: تامین نیروی انسانی متخصص و نخبه برای بکارگیری در بنادر جنوبی کشور به عنوان یکی از اولویت‌های راهبردی سازمان است که مجوزهای موردنیاز آن نیز صادر شده است.

وی با اشاره به مجوز جذب امسال سازمان بنادر و دریانوردی که از این میزان ۴۲ نفر آزمونی و ۱۲ نفر از مسیر نخبگان جذب بنادر بوشهر می شوند، گفت: با تامین نیروهای موردنیاز بنادر از بین نخبگان بدون تردید سرعت پیشبرد اهداف سازمانی نیز دوچندان خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای اداره بنادر کوچک و حرکت به سمت اقتصادی شدن این بنادر ایده پردازی شود. عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: در حوزه نیرو توجه بیشتر به مسائل معیشتی در اولویت‌های اصلی قرار دارد که برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

بیک محمدلو ادامه داد: توسعه مسائل حاکمیتی و تحقق درآمدهای سازمان جهت تعریف بهینه طرح‌های توسعه‌ای در بنادر کشور نیز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار جدی سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، ادارات کل را در خط مقدم کار حوزه سازمان بنادر توصیف کرد وگفت: همه بنادر باید همراه سیاست سازمان در حوزه اقتصاد دریا محور باشند.به گفته وی، بنادر به عنوان نبض تپنده اقتصاد کشور هستند ورونق و پویایی آنها ارتباط مستقیمی با بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمل بیش از ۷۵۵ هزار تُن کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی

ش اردیبهشت ۱۶ , ۱۴۰۲
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:در فروردین ماه امسال ۷۵۵ هزار و ۲۳۸ تُن کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی به سایر نقاط کشور حمل شده است. به گزارش راد، بهروز آقایی افزود: این میزان کالا‌های اساسی شامل گندم، روغن خام خوراکی، کنجاله، سویا، ذرت و جو دامی با ۳۱ […]
حمل بیش از ۷۵۵ هزار تُن کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی