افزایش ۶۷ درصدی قابلیت اطمینان برنامه‌های ۳۴ خط کشتیرانی بزرگ جهان

 

افزایش ۶۷ درصدی قابلیت اطمینان برنامه‌های ۳۴ خط کشتیرانی بزرگ جهان
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، مؤسسه Sea-Intelligence با انتشار گزارشی اعلام کرد: قابلیت اطمینان خطوط کشتیرانی کانتینری( تعهد به برنامه زمانبندی خطوط) در سال ۲۰۲۳ میلادی ماه به ماه افزایش یافته و با افزایش ۲.۷ درصدی در ماه می‌سال جاری میلادی نسبت به ماه قبل قابلیت اطمینان برنامه‌های خطوط کشتیرانی به طور متوسط ۶۷ درصد افزایش یافته است.

«آلن مورفی» مدیر‌عامل Sea-Intelligence در این زمینه گفت: میانگین تأخیر یا دیر رسیدن کشتی به بنادر، در ماه می‌به ۴.۳۹ روز در سال ۲۰۲۳ میلادی رسید که  اعداد نشان دهندۀ آن است که میانگین تأخیر کشتی‌ها ۱.۸۶ روز کمتر از مدت مشابه سال گذشته و دوران همه گیری کرونا است.

قابلیت اطمینان برنامه‌ها که در ۱۴ خط کشتیرانی مورد بررسی قرار گرفت با یکدیگر متفاوت می‌باشند؛ به گونه‌ای که این رقم در شرکت مرسک ۷۳.۵ درصد، وان‌های ۷۱ درصد و ام اس سی  ۷۰.۴ درصد بوده است.  

در رتبه‌های بعدی از آن جاییکه برخی خطوط کشتیرانی با قابلیت اطمینان بین ۵۰ تا ۶۰ درصد مواجه بودند به همین جهت شکاف بین شرکت‌ها در زمینۀ قابلیت اطمینان برنامه‌ها در ماه می ۲۰۲۳ میلادی بیشتر بود.

به اعتقاد «آلن مورفی» بررسی و تحقیقات انجام شده پیرامون قابلیت اطمینان برنامه‌های ۳۴ خط کشتیرانی حاکی از آن است که ۱۴ شرکت در بین آن‌ها نسبت به سایر خطوط کشتیرانی برتری دارند.

افزایش ۶۷ درصدی قابلیت اطمینان برنامه‌های ۳۴ خط کشتیرانی بزرگ جهان
نمودار قابلیت اطمینان برنامه های خطوط کشتیرانی از ژوئن ۲۰۱۸ تا می ۲۰۲۳

افزایش ۶۷ درصدی قابلیت اطمینان برنامه‌های ۳۴ خط کشتیرانی بزرگ جهان

                                            نمودار برنامه‌های قابلیت اطمینان شرکت‌های بزرگ کشتیرانی جهان در ماه می ۲۰۲۳

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد ۳۸ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری بندر خرمشهر| آهن‌آلات به کشورهای همسایه صادر شد

ی تیر ۱۱ , ۱۴۰۲
علی عسکری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گزارش مقایسه‌ای تخلیه و بارگیری اداره کل بندر و دریانوردی تا خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه انجام گرفت. وی عنوان کرد: بر همین اساس تا پایان خرداد ماه سال جاری، ۸۳۲ هزارتن عملیات تخلیه و بارگیری انجام شده […]