تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد از مرز ۲ میلیون تُن گذشت

تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد از مرز ۲ میلیون تُن گذشت

به گزارش مانا، محمدعلی موسی پور مدیرکل بندر امیرآباد با بیان این مطلب گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا از آغاز سال جاری تاکنون دو میلیون و ۱۳۴ هزار تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد.
وی ایجاد و تشکیل جلسات مستمر “کارگروه صاحبان کالا” جهت استحصاء چالش‌های صادراتی، وارداتی و ترانزیتی کالا و  تلاش برای حل آن‌ها، تقویت تجهیزات تخلیه و بارگیری، ایجاد زیرساخت‌های مناسب همچون سیلو‌ها و ارائه خدمات دریایی مطلوب را از عوامل رشد عملیات تخلیه و بارگیری کالای بندرامیرآباد در سال جاری عنوان کرد.  
مدیرکل بندرامیرآباد، این حجم از رشد در میزان تخلیه و بارگیری کالا در این مدت را امری کم سابقه برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و احیای کریدور بین المللی شمال _ جنوب، پاییز و زمستان پر رونقی را در مراودات فرا مرزی با کشور‌های حوزه CIS  داشته باشیم و بتوانیم رکورد تخلیه و بارگیری جدیدی را در بندرامیرآباد در سال ۱۴۰۲ به ثبت برسانیم.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرحله نخست طرح مدیریت تردد در بندر شهید رجایی آغاز شد/ ورود کامیون‌ها از ابتدای مهرماه منوط به ارائه مدارک لازم از پایانه‌های باربری است

ش شهریور ۱۸ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، حسین عباس‌نژاد در تشریح سامانه مدیریت تردد که به نام Control Access نیز شناخته می‌شود، از اجرای گام نخست طرح الکترونیکی کردن روند ورود و خروج کامیون، خودرو‌های سواری و افراد به بندر شهید رجایی با هدف هوشمندسازیِ تردد در این مجتمع بندری خبر داد.    وی […]