پایان امسال؛ افتتاح بزرگترین هتل ساحلی خاورمیانه در کرانه دریای خزر

پایان امسال؛ افتتاح بزرگترین هتل ساحلی خاورمیانه در کرانه دریای خزر

حسین ایزدی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: هتل ۵ ستاره ” آراز” به عنوان بزرگترین هتل ساحلی کشور و خاورمیانه تا پایان سال جاری در شهرستان نوشهر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با اشاره به اینکه این پروژه عظیم توریستی با سرمایه گذاری صد درصدی بخش خصوصی انجام شده است، گفت: تا کنون سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت این هتل ساحلی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این هتل با دارا بودن ۵۳۰ اتاق از تمام استاندارد‌های به تمام معنای هتل ۵ ستاره برخوردار است، بیان داشت: سرمایه گذار این هتل برای شروع مقدمات بهره برداری از هتل، هم اکنون فراخوان جذب هزار و ۲۰۰ نفر نیرو را اعلام کرده است.

ایزدی با تاکید بر اینکه هتل ” آراز” منحصر به فردترین هتل در کشور و حتی خاورمیانه است، اذعان داشت: عملیات ساخت این هتل از سال ۹۸ آغاز شده بود و به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران تصریح کرد: فاز اول این پروژه شامل خدمات اقامتی و پذیرایی است و عملیات اجرایی فاز دوم که شامل ارائه خدمات توریسم ساحلی و دریایی است به زودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این هتل نقش مهمی در تحول گردشگری ساحلی در  دریای خزر خواهد داشت، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود این هتل بسیار مورد توجه و اقبال گردشگران خارجی که اکثراً شامل گردشگران کشور‌های حوزه جنوبی خلیج فارس هستند، قرار گیرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دریای خزر هم خشک می‌شود؟

ی آبان ۲۸ , ۱۴۰۲
مانا- آورآسیا دیلی مانیتور نوشته، دریای خزر در خطر خشک شدن است. مقامات دولتی شهر ساحلی آکتائو در قزاقستان در ۷ ژوئن با انتشار بیانیه‌ای وضعیت اضطراری را برای فعالیت صنعت دریایی در خزر به‌دلیل پایین بودن سطح آب اعلام کردند. هر پنج کشور ساحلی دریای خزر یعنی روسیه، قزاقستان، […]