توقیف محموله مواد مخدر در بندر هندیجان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

توقیف محموله مواد مخدر در بندر هندیجان

 

سردار سیدمحمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس با اعلام این خبر گفت: این محموله مواد مخدر که از طریق دریا وارد این منطقه شده بود قرار بود توسط قاچاقچیان ترانزیت شود که با رصد و اشراف اطلاعاتی، قاچاقچیان مواد مخدر در این هدف شوم خود ناکام ماندند.

وی گفت: در این عملیات یکی از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر در هندیجان دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه چند سالی است قاچاقچیان مواد مخدر از طریق دریا (خلیج فارس)، مواد افیونی وارد مناطق بندری خوزستان می‌کنند افزود: باهماهنگی دریابانی و پلیس مواد مخدر در دو سال اخیر بیش از سه تن مواد مخدر در مناطق ساحلی خوزستان کشف و ضبط شده است.

سردار صالحی افزود: همه گریزگاه‌ها و مناطق کور ساحلی در خوزستان تحت کنترل ماموران دریابانی و پلیس مواد مخدر قرار دارد و هرگونه تحرک قاچاقچیان رصد و کنترل می‌شود.

قاچاقچیان در سال‌های اخیر حمل و ترانزیت مواد مخدر از مناطق شرقی کشور و از طریق خلیج فارس به مناطق ساحلی را هدف گذاری کردند.

استان خوزستان ۵۰۰ کیلومتر ساحل دارد و در دهه‌های اخیر همواره در معرض قاچاق کالا و سوخت بوده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تولید آبزیان آب‌های شور در خراسان رضوی با جدیت پیگیری می‌شود

ی اردیبهشت 19 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس/خراسان رضوی مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به تولید ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن انواع ماهی‌های خوراکی طی سال گذشته گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر منابع آبی در کشور به سمت شور و یا لب […]

همچنین بخوانید: