برگزاری پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران

زمان مطالعه: 1 دقیقه

پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران سه شنبه 1400/4/22 در محل این انجمن برگزار شد.

به گزارش مرین‌پرس، در این جلسه که با ریاست دکتر مهدی عجمی و با حضور دکتر محمد دقیق، دکتر محمد مونسان، دکتر پدرام عدالت، مهندس پیمان مسعودزاده و حضور مجازی دکتر همایون یوسفی و دکتر سجاد حاجی زاده عصر سه شنبه 1400/4/22 برگزار شد، فعالیت‌ های انجمن در خصوص مقدمات برگزاری مجازی همایش و نمایشگاه صنایع دریایی، تعیین تکلیف کمیته های تخصصی انجمن، آخرین وضعیت عضویت ها و مقایسه آن با شرایط ایده آل و سیاست گذاری کلی جهت تدوین نقشه راه و برنامه استراتژی انجمن متناسب با محدودیت ها و فرصت های موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش، برگزاری همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بصورت مجازی، تعیین مسئولین کمیته های تخصصی از اهم مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است، علاقمندان برای عضویت در انجمن مهندسی دریایی ایران می ‌توانند به سایت این انجمن به آدرس iraname.com مراجعه نمایند.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امکان پهلوگیری همزمان ۳ اقیانوس پیمای نسل هفتم در بندر شهید رجایی

چ تیر 23 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، علیرضا محمدی کرجی ران اظهار داشت: روز آینده شش پروژه دریایی و بندری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد. وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل افتتاح یک پست اسکله و ۳۱ هکتار بارانداز پایانه کانتینری بندر شهید رجایی با اعتبار […]

همچنین بخوانید: