فراخوان جذب و پذیرش ایده در زمینه فناوری ‌های فضاپایه حوزه دریا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ایده پردازان در زمینه فناوری ‌های فضاپایه حوزه دریا تا 10 مهر ماه مهلت دارند اید های خود را ارسال کنند.

به گزارش مرین‌پرس، به اطلاع دانشجویان، اساتید دانشگاه ‌ها، استارت‌ آپ ‌ها، شرکت‌ های کوچک، فناوران و کلیه ایده ‌پردازانی که با حوزه فضاپایه دریایی آشنایی دارند می‌ رساند به منظور رفع چالش‌ ها و نیازهای فضا پایه متقاضیان و نهادهای این حوزه و همچنین با هدف همرسانی طرف ‌های عرضه کننده و متقاضی فناوری، مهلت ارائه ایده ها‌ در زمینه مذکور به آدرس ایمیل marine@isa.ir تا تاریخ 1400/07/10 خواهد بود. محورهای مد نظر جهت ارائه ایده ها پایش و سنجش از دور، ارتباطات و مخابرات، موقعیت یابی و ناوبری و سرریز فناوری می باشند.

پس از گردآوری و بررسی اولیه، ایده‌ها توسط داوران و خبرگان این حوزه ارزیابی شده و علاوه بر اهدای جوایز به برترین ایده‌ ها، امکان جذب سرمایه ‌گذار و دریافت تسهیلات از شتابدهنده بادبان جهت تجاری‌ سازی ایده وجود خواهد داشت.

محورهای فراخوان:

  • پایش و سنجش از دور
  • تعیین موقعیت‌ و ناوبری
  • ارتباطات و مخابرات
  • سرریز فناوری
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت marine.sb.isa.ir مراجعه یا با تلفن 66093695-021 تماس حاصل نمایید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرمانداردیلم: طرح جدید ساماندهی شناورهای باری ابلاغ شد

چ شهریور 17 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه احمد دشتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: با پیگیری‌های مستمر جامعه لنجداران استان بوشهر و شهرستان دیلم، حمایت و رایزنی  نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و استاندار  بوشهر و پیرو جلسه‌های متعدد در  ستاد مبارزه با قاچاق کالا و […]

همچنین بخوانید: