بهره برداری از سامانه یکپارچه بارشماری در بندر بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: سامانه یکپارچه بارشماری در بندر بوشهر به بهره برداری رسید.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمندزاده درباره سامانه یکپارچه بارشماری، اظهارداشت: پایانه‌های کانتینری یکی از محیط‌ هایی است که داده‎های زیادی در آن تولید می‎شود و ضرورت دارد تا با استفاده از تجهیزات نوین این داده‎ها در بانک اطلاعات ذخیره شود.

وی ادامه داد: اطلاعات سامانه یکپارجه بارشماری، شامل موقعیت قرارگیری، تخلیه، جابجایی، خروج، تحویل به صاحب کالا، تحویل و دریافت از محوطه و جابجایی در بین یارد است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: مهم ترین مزیت‎ سامانه یکپارچه بارشماری توسعه رابط کاربری و فرآیندی، تعمیر و نگهداری ساده و کم هزینه، در دسترس بودن قطعات در بازار، استفاده فناوری‎های نوین، راهکارهای افزایش دهنده امنیت در برابر خرابکاری و نفوذ و ایجاد بستری اولیه جهت جمع آوری داده برای سامانه‏های به روز مدیریت عملیات پایانه‎های کانتینری است.

گفتنی است تا پیش از راه‏اندازی سامانه یاد شده، جامعه هدف باید از دستگاه سنتی هندهلد استفاده می‏کردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار از جامعه صیادان سواحل مکُران

چ آبان 19 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش ایرنا، آنطور که صیادان حوزه سواحل مکران می‌گویند؛ هرساله با آغاز فصل صید و صیادی، کاهش قیمت ماهی یکی از نگرانی‌های مهم آن‌ها در برگشت از دریا بوده و افرادی سعی می‌کنند که قیمت ماهی با کاهش قابل توجهی همراه شود، این اتفاق همه […]
حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار از جامعه صیادان سواحل مکُران

همچنین بخوانید: